وي با بیان اينکه نمایندگیهای ايساكو نقطه تماس و خط مقدم ارتباط با مشتريان هستند، تاكيد كرد: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارها و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم خدمات پس از فروش اين ایرانخودرو است.
قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو از تلاشهاي شبانهروزي تيم مديريتي و كاركنان ايساكو براي استانداردسازی و تسهیل خدمترساني به مشتريان قدرداني كرد.
در ادامه عادل پيرمحمدي عضو هيات مديره ايران خودرو خاطر نشان كرد: نهادينه شدن فرهنگ خدمترساني به ذينفعان باعث تقويت اعتماد مردم به ايران خودرو مي شود.
وي افزود : برنامهها و كارهاي خلاقانهاي در زمينه ارائه خدمت به مشتريان توسط ايساكو صورت گرفته و بايد اين مسير خدمترساني ارتقا یافته و توسعه داده شود .
پيرمحمدي تاكيد كرد: مدير عامل جديد ايساكو، وظيفه خطيري در قبال بيش از دو ميليون مشتري ايران خودرو دارد و جلب رضايت حداكثري آنان كاري سخت است اما با تدوين برنامه هاي خلاقانه و توجه به شبكه خدمت رساني اين امر دست يافتني است.
مونسان مديرعامل جديد خدمات پس از فروش ايران خودرو نیز گفت: با تدوين و ارائه برنامههاي جديد، مسير خدمترساني به مشتريان را توسعه ميدهيم.
وي تاكيد كرد: از تمامي بسترها و ابزارهاي نوين براي جلب رضايت مشتريان و ارائه خدمات مطلوب و بهينه به آنان استفاده خواهيم كرد.
در ادامه، سيد رضا حسيني مدير عامل سابق ايساكو نیز گزارشي از عملكرد خود ارائه داد كه مورد تقدير قرار گرفت.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان