Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

امداد سوئیچ خدمتی جدید از امدادخودرو ایران

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۲۸۳۰ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
گاهی پیش آمده که درب خودروی شما قفل شده و سوئیچ در داخل خودرو جا مانده و یا آن را گم کرده اید؛ خب جالب است بدانید که برای رفع این مشکل می توانید از خدمت جدید امداد خودرو ایران استفاده کنید!
به گزارش کارپرس، سرویس جدید امداد خودرو ایران که امداد سوئیچ نام دارد شامل یک خدمت خاص است که می‌تواند در شرایط اضطراری، شما را یاری کند. یکی از مشکلاتی که برای خودروهای امروزی به دفعات پیش خواهد آمد، جا ماندن سوئیچ داخل خودرو و قفل شدن درب‌ها و یا مشکل در تعریف سوئیچ است که در نتیجه آن به دلیل وجود سیستم ضد سرقت ایموبلایزر خودرو روشن نخواهد شد.

از جمله خدماتی که در "امداد سوئیچ" تدارک دیده شده است می‌توان به مواردی نظیر ارائه خدمات امدادی مرتبط با کلیه ایرادات قفل درب خودروهای گروه پارس، سمند، 405 ،تندر 90،گروه 206 و رانا، ایرادات مرتبط با سوئیچ خودرو شامل تعریف کد سوئیچ، تعریف ایموبلایزر(تعریف چیپ)، شکستن سوئیچ و ساخت تیغه، تعویض مغزی سوئیچ، رفع ایراد برقی سوئیچ، مفقودی سوئیچ، ساخت سوئیچ یدک، مشکلات مربوط به گیرنده و فرستنده قفل مرکزی و تعویض کامل مجموعه سوئیچ به همراه برنامه در محل مشتری اشاره کرد. در فرآیند دریافت خدمات "امداد سوئیچ" باید به این نکته توجه داشت در فاز نخست، امکان ارائه این خدمت به صورت گارانتی در امداد سوئیچ میسر نخواهد بود و این خدمت تنها به صورت طلایی قابل ارائه است. همچنین تعرفه ایاب و ذهاب در امداد سوئیچ مطابق با سرویس در محل برای مشترکین کارت طلایی دو، سه و چهار ستاره 240.000 ریال، مشترکین کارت طلایی سال، تک ستاره و مشترکین امداد سیار و برای غیرمشترکین نیز 300.000 ریال در نظر گرفته شده است.علاوه بر این، امداد سوئیچ در حال حاضر فقط در شهر تهران ارائه می‌شود.

emdadkhodro

چگونه این سرویس را دریافت کنم ؟

با شماره گیری 096440 به صورت 24 ساعته می توانیداز خدمات امداد سوئیچ بهره مند شوید.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

امداد سوئیچ خدمتی جدید از امدادخودرو ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است