این اقدام با توجه به آمارهای رسمی منتشرشده از سوی کمیته شنوایی صورت گرفته که نشان می دهد بیش از نیم میلیون نفر از هموطنان کم شنوا و ناشنوا هستند و با توجه به ساختار شبکه امدادرسانی مبتنی بر تماسهای تلفنی، پیش از این امکان ارایه خدمات خودرویی به جامعه ناشنوایان کشور وجود نداشته است.
بنابر تمهیدات صورت گرفته، زیرساختهای سیستمی مناسب ایجاد شده تا کلیه مراحل درخواست امداد از هنگام ثبت تا اعزام امدادگر به محل، به صورت آنلاین توسط مرکزپاسخگویی رصد و از حسن خدمترسانی امدادگر اطمینان حاصل شود.
هموطنان ناشنوا با مراجعه به وب سایت www.096440.com قادر خواهند بود هنگام ثبت درخواست خود گزینه «ناشنوا» را انتخاب کنند تا تمامی مراحل به صورت آنلاین و متناسب با شرایط این عزیزان انجام پذیرد.
لازم به ذکر است شرکت امدادخودرو ایران، ارائه این خدمت جدید را به اطلاع انجمن خانواده ناشنوایان ایران و کانون ناشنوایان ایران رسانده و میکوشد تمام توان خود را برای عرضه هرچه بهتر خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به کار گیرد.
تماشا کنید:
{yendifplayer videoid=203}
لطفا پس از کیک روی آیکون پخش کمی تحمل کنید تا ویدئو بصورت کامل بارگیری شود
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان