Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران

یکشنبه | ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۳ | کد خبر: CP- ۲۱۰۰۱ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
به گزارش خودروپرس، توسعه زیرساخت‌ها و رفتار کاربران، خودروهای متصل یکی از مگاترندهای دهه آینده و حتی پس از آن خواهد بود.

خودروهای متصل قابلیت‌های ویژه بسیاری را ارائه می‌دهند که از آن جمله می‌توان به بروزرسانی مستمر ترافیکی، تشخیص وسایل از راه دور، ارتباطات خودرو با خودرو و قابلیت‌های خودرانی برای خودروها اشاره کرد.

این قابلیت‌ها علاوه بر بهبود تجربه رانندگی می‌توانند منجر به ایجاد امنیت بیشتر در رانندگی از طریق کاهش خطاهای انسانی هنگام رانندگی نیز بشوند. پتانسیل‌های حوزه خودروهای متصل برای جامعه، محیط زیست، شکوفایی و رقابت‌پذیری اقتصادهای ملی بسیار متنوع و گسترده هستند.

خودروی متصل به‌عنوان خودرویی تعریف می‌شود که می‌تواند از طریق شبکه، به سایر خدمات و دستگاه‌ها متصل شود. علاوه بر لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های همراه، اتصال خودرو به زیرساخت‌های شهری مثل چراغ راهنمایی و رانندگی، دیگر ناوگان خودرویی و حتی وسایل برقی موجود در خانه و شرکت‌ها، اتصالی را رقم خواهد زد که امکان تبادل تمام داده‌ها را بین اجزا و به‌صورت دوطرفه، فراهم می‌کند.

بر همین اساس، کارگروه اینترنت اشیاء ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال در نظر دارد، وبیناری را با موضوع توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران برگزار کند. این نشست روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان شرکت در وبینار توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران می‌توانند از اینجا اقدام به ثبت‌نام نمایند.

شرکت در این وبینار رایگان است.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است