Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ترسیم نقشه راه خودروهای برقی کشور

شنبه | ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۳ | کد خبر: CP- ۲۰۹۴۱ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک‌ترین راه‌حل برای شکل‌گیری یک اکوسیستم دانش‌بنیان در صنعت خودرو دانست.
به گزارش خودروپرس،  به نقل از وزارت علوم، امید رضایی‌فر در بازدید از دستاوردها و ظرفیت‌های یک شرکت تحقیق و توسعه فناوری‌های خودرو، گفت: در‌حال‌حاضر اولویت اصلی ایجاد یک نظام مدون طرح و توزیع مسائل صنعت خودرو در شبکه‌ دانش و فناوری کشور است.

رضایی‌فر ایجاد پردیس علم و فناوری را نزدیک‌‌ترین را‌ه‌حل برای تحقق فرایند و اکوسیستم موردنیاز صنعت خودرو دانست. وی با تاکید بر اهمیت خودروهای الکتریکی در کاهش آلایندگی‌های محیطی در کشور گفت: در پی آن هستیم پروژه کلان برنامه‌ریزی جامع خودروهای برقی در سطح کشور با نگاه ملی و با گستره‌ای شامل محیط زیست، اقتصاد، فرهنگ عمومی و قوانین ملی در شورای عالی عتف (علوم، تحقیقات و فناوری) مطرح و مصوب شود؛ در این طرح، نقشه‌ راه جامعی برای بازیگران مختلف در حوزه خودروهای برقی ترسیم خواهد شد.

با آمدن عباس علی‌آبادی به وزارت صنعت، معدن و تجارت تب تولید خودروهای برقی در کشور بالا رفته است. بر این اساس خودروسازان به دنبال ارائه طرح‌های خود برای تولید محصولات برقی هستند.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ترسیم نقشه راه خودروهای برقی کشور

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است