Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

آغاز فروش BMW مدل ۳۲۰i و ۳۳۰i توسط پرشياخودرو

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۴ | کد خبر: CP- ۱۲۲۵۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
طبق اعلام واحد فروش شركت پرشیاخودرو، خودروی BMW سری ۳ سدان به صورت صفر کیلومتر مدل ۲۰۱۸ به صورت نقدی و اعتباری در مدل های 320i و 330i به خریداران عرضه می شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، شرايط فروش اعتباری با ۵۰٪ پیش پرداخت و بازپراخت ۶ تا ۲۴ ماه اعلام شده است. ضمن این که در صورت تمایل مشتریان، پرشیاخودرو آمادگی دارد در قالب طرح Used Car، خودروهای BMW و MINI کارکرده متقاضيان خريد را با نمونه های صفر کیلومتر سری ۳ جایگزین نمايد. از جمله نکات برتر این طرح باید به محدود بودن موجودی BMW سری ۳ صفر کیلومتر، مشخص بودن دقیق لیست آپشن ها و تخصیص شماره شاسی به مشتری در زمان عقد قرار داد اشاره کرد.
 
همچنین خودروهای موجود در این طرح دارای ۵ سال يا ۱۵۰ هزار كيلومتر گارانتی و ٢ سال خدمات رایگان BSI+ را نیز در نظر گرفته است. هر چند در قالب این طرح خودروها در ۳۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می شوند اما، در صورت تکمیل وجه برای طرح های نقدی و تكميل و تائيديه اعتبارسنجی پرونده های خريد اعتباری، پرشیاخودرو آمادگی تحویل خودروها به صورت به روز را نیز دارد.
 
از جمله نکات مهم در مورد فعالیت های اين شرکت نسبت به دیگر رقبا، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر به مشتریان است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آغاز فروش BMW مدل ۳۲۰i و ۳۳۰i توسط پرشياخودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است