Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بی‌وای‌دی‌های لوکس در راهند

چهارشنبه | ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۲ | کد خبر: CP- ۲۱۵۲۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی اعلام کرد که چندین وسیله نقلیه لوکس را در سال جاری و پس از آن با هدف دستیابی به موقعیت پیشرو در بازار رده بالا عرضه خواهد کرد.
به گزارش خودروپرس، این خودروساز اعلام کرد که قصد دارد سهام بیشتری را خریداری کند، زیرا به دنبال احیای افت قیمت سهام است که در اوایل ماه جاری به پایین‌ترین حد در ۱۵ ماه گذشته رسیده است.
 
بی‌وای‌دی همچنین قصد دارد تولید مدل‌های لوکس بیشتری را در سال جاری افزایش دهد و اعتبار خود را فراتر از خودروهای شیک اما مقرون‌به‌صرفه بالا ببرد. عملکرد بازار سهام این شرکت آسیب دیده است، زیرا نگرانی‌های گسترده‌تر از تجدید جنگ قیمت در صنعت سرمایه‌گذاران را ترسانده است، در‌حالی‌که بازار سهام چین به دلیل نگرانی‌های گسترده‌تر در مورد عملکرد اقتصادی این کشور سقوط کرده است.
 
جنگ قیمت ادامه‌دار قبلا خود را در نتایج این شرکت نشان داده شده است. سازنده خودروهای الکتریکی به سمت درآمد خالص اولیه ۲۰۲۳ بین ۲۹میلیارد یوان تا ۳۱میلیارد یوان هدایت شد که کمتر از برآوردهای تحلیلگران برای ۳۱.۵میلیارد یوان بود. بر اساس نتایج بلومبرگ، درآمد خالص سه‌ماهه چهارم بی‌وای‌دی بین ۷.۲ تا ۹.۲میلیارد یوان خواهد بود که کمتر از ۱۰.۹میلیارد یوان سه‌ماهه قبل است.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بی‌وای‌دی‌های لوکس در راهند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است