اظهارات این مدیر اجرایی که اولینبار توسط رویترز گزارش شد، در شرایطی است که خودروسازان اروپایی به طور فزایندهای رشد فروش خودروهای برقی را پیش از دو ممنوعیت خودروهای پرمصرف سوخت فسیلی در بریتانیا و این قاره در سال ۲۰۳۵ در اولویت قرار میدهند.
بیامو قبلاً هشدار داده بود که سیاستگذاران باید روی اهداف افزایشی تمرکز کنند تا انتخاب را برای مشتریان خود باز نگه دارند زیرا خودروهای الکتریکی معمولاً گرانتر هستند. با این حال، برخی هشدار دادهاند که رویکرد مستقیم ممکن است از نظر اقتصادی کارآمدترین وسیله برای دستیابی به اهداف سبز و در عین حال بالا نگه داشتن تولید نباشد.
حدود ۱۵ درصد از فروش بیامو در سال گذشته تماماً برقی بود و هدف آن افزایش آن به یک سوم تا سال ۲۰۲۶ است و ۶مدل جدید را در خط تولید فقط خودروهای برقی Neue Klasse خود عرضه میکند و این تلاشی چند میلیارد یورویی برای پرش از فاصله فناوری با رقباست. این شرکت در حال حاضر ۱۸ مدل الکتریکی خالص دارد که تمام بخش های اصلی بازار را پوشش می دهد.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان