Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

همکاری پورشه در تولید نسخه ویژه «Xbox» مایکروسافت

دوشنبه | ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۰ | کد خبر: CP- ۲۰۸۱۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی پورشه به مناسبت 75امین سالگرد تأسیس خود با مایکروسافت در زمینه تولید نسخه ویژه‌ای از کنسول بازی ایکس‌باکس سری X همکاری می‌کند.

به گزارش خودروپرس به نقل از موتور وان، پورشه با برگزاری یک سری رویداد و بزرگداشت به استقبال 75امین سالگرد تأسیس خود رفته است.

یکی از این اقدامات همکاری با مایکروسافت برای تولید نسخه ویژه‌ای از کنسول بازی ایکس‌باکس سری ایکس (X) است که از خودروهای پورشه الهام گرفته شده‌اند.

کنسول‌های ویژه ایکس‌باکس سری ایکس که اخیراً در خلال جشنواره بازی تابستانی (Summer Game Fest) رونمایی شدند، رنگ‌آمیزی برخی از معروف‌ترین خودروهای مسابقه‌ای پورشه در تاریخ این خودروساز را بر بدنه خود دارند.

رنگ‌های چند خودروی نمادین پورشه متشکل از شش طرح مختلف از جمله رنگ صورتی پورشه 917/20 و رنگ قرمز و سفید خودروی برنده 1970 بر روی این کنسول‌ها به چشم می‌خورد.

البته تنها 75 دستگاه از کنسول‌های ویژه ایکس‌باکس به مناسبت 75 سالگی این خودروساز تولید می‌شود که هر کدام دارای یک کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس با طراحی مشابه هستند.

اما این کنسول‌های بازی قابل خرید نیستند و به صورت جوایز قرعه‌کشی در مسابقه‌ای برای ساکنان بالای 18 سال در آمریکا، انگلیس و آلمان واگذار می‌شوند.

این رویداد قرعه‌کشی در هشتم ژوئن آغاز شد و تا یکم اکتبر ادامه دارد. شرکت‌کنندگان با ورود به وب‌سایت قرعه‌کشی پورشه ایکس‌باکس از این جوایز بهره‌مند می‌شوند.

منبع: موتور وان

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

همکاری پورشه در تولید نسخه ویژه «Xbox» مایکروسافت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است