به گزارش خودروپرس، این خوروساز روز چهارشنبه هشدار داد که اطلاعات مربوط به مشتریان در برخی کشورهای آسیا و اقیانوسیه به جز ژاپن ممکن است از اکتبر 2016 تا می 2023 به دلیل وجود خطای سیستمی در محیط ابری در معرض نشت عمومی قرار گرفته شده باشد.
به گفته تویوتا اطلاعاتی که احتمالاً در دسترس بیرونی قرار گرفته شامل نام، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل، شماره هویت خودرو و ... است.
این حادثه متعاقب اتفاق مشابه دیگری است که طی آن تویوتا اوایل ماه جاری اعلام کرده بود دادههای خودرویی 2.15 میلیون کاربر در ژاپن یا تقریباً کل مشتریانی که برای خدمات پلتفرمهای ابری از سال 2012 ثبت کردهاند به دلیل خطای انسانی منتشر شده است.
تویوتا خاطرنشان کرد حادثه جدید پس از آن کشف شد که تحقیقات گستردهای در خصوص اتفاق قبلی صورت گرفت.
خودروساز ژاپنی اضافه کرد: "از آنجا که معتقدیم این حادثه نیز بر اثر اجرای ناکافی قوانین مدیریت داده اتفاق افتاده... سیستمی را برای نظارت بر پلتفرم ابری به اجرا درآوردهایم."
منبع: رویترز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان