Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بهت هوندا از خودروهای الکتریکی چینی

سه شنبه | ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰ | کد خبر: CP- ۲۰۶۸۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت هوندا موتور دیروز گام‌های جدیدی را برای سرعت بخشیدن به الکتریکی‌سازی اعلام کرد و از معرفی مدل‌های جدید BEV در بازارهای کلیدی از جمله آمریکای شمالی، چین و ژاپن از سال ۲۰۲۴ خبر داد.
به گزارش خودروپرس،هوندا همچنین قصد دارد باتری‌های بهتر، نرم‌افزار قدرتمند و رابط راننده کاملا متحول‌شده را معرفی کند تا بتواند شرکت‌های پیشرو در صنعت خودروهای برقی را پشت سر بگذارد. علاوه بر این، این خودروساز قصد دارد کارخانه‌های اختصاصی خودروهای برقی با سیستم تولید کاملا بازسازی‌شده و تامین نیمه‌رساناها داشته باشد.

اجرای این برنامه‌ها ممکن است چند سال طول بکشد، اما با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت، توشیهیرو میبه، اعتراف کرده هوندا در رقابت جهانی برای خودروهای الکتریکی عقب مانده است، انجام این اقدامات لازم به نظر می‌رسد. مدیر اجرایی هوندا می‌گوید که راه‌اندازی مجدد جهانی این شرکت از سال ۲۰۲۵ تسریع خواهد شد.

او گفت که مدیران هوندا در نمایشگاه خودروی شانگهای غافلگیری ناخوشایندی داشتند، زیرا برندهای محلی، سالن نمایشگاه را با خودروهای برقی پیشرفته از انواع مختلف پر کرده بودند. این در حالی است که هوندا سه خودروی شاسی‌بلند الکتریکی را که قرار است در سال ۲۰۲۴ در چین عرضه شوند، به نمایش گذاشت.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بهت هوندا از خودروهای الکتریکی چینی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است