Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

استراتژی تویوتا در چین

دوشنبه | ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۶ | کد خبر: CP- ۲۰۶۴۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مدیرعامل تویوتا موتور با توجه به ارزیابی دقیق کار این خودروساز ژاپنی در چین، گفت: با افزایش رقابت در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان، باید سریع‌‌‌تر حرکت کنیم.
به گزارش خودروپرس، تویوتا در چین تحت فشار برندهای محلی مانند بی‌‌‌وای‌‌‌دی است که به دنبال ورود قوی به بازار رو به رشد این کشور در خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی هستند.

کوجی ساتو، مدیرعامل تویوتا گفت: ما باید سرعت و تلاش را افزایش دهیم تا بتوانیم انتظارات مشتریان را در بازار چین برآورده کنیم. من معتقدم با توجه به اثرگذاری نمایشگاه شانگهای، چین به بازاری پیشرفته برای خودروهای برقی تبدیل خواهد شد. بزرگ‌ترین خودروساز جهان از نظر فروش، در نمایشگاه شانگهای دو خودروی برقی جدید را ارائه کرد.

تویوتا همچنین در این ماه ۱۰ مدل جدید با باتری راه‌‌‌اندازی و یک واحد تخصصی برای تمرکز بر نسل بعدی خودروهای برقی ایجاد خواهد کرد، زیرا به دنبال افزایش نفوذ در خودروهای برقی است. بر اساس گزارش رویترز، تویوتا قصد دارد سالانه ۵/ ۱ میلیون خودروی برقی را در سال ۲۰۲۶ به فروش برساند.

البته در سال گذشته ۲۴‌هزار و ۴۶۶ خودروی برقی در سراسر جهان به فروش رساند که لکسوس را شامل می‌شود که ۲۵/ ۰‌درصد از فروش جهانی ۵/ ۹ میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده است.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استراتژی تویوتا در چین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است