Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رونمایی از اسمارت جدید

پنج شنبه | ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۸ | کد خبر: CP- ۲۰۶۴۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
اسمارت شماره ۳ به‌عنوان مدلی مطرح شده که این برند آن را اولین کوپه کاربردی اسپرت خود، در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد.
به گزارش خودروپرس،این مدل اولین نمایش اروپایی خود را در نمایشگاه مونیخ در ماه سپتامبر خواهد داشت. فروش در آنجا از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. اسمارت در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره پیشرانه شماره ۳ اعلام نکرده است. همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد بسته باتری آن وجود ندارد.

دیرک ادلمن مدیرعامل اسمارت گفت: ما مفتخریم که در نهایت اولین کوپه کاربردی اسپرت هوشمند کاملا جدید شماره ۳ را به جهان ارائه می‌کنیم. با ارائه این خودرو به عنوان یک مدل هوشمند پیشگام تمام‌الکتریکی، متعهد به کیفیت بی‌نظیر تجربه و تعامل هوشمند در اروپاست. طراحی اسمارت شماره ۳ بسیار شبیه به شماره ۱ موجود است.

هر دو مدل دارای یک دهانه ذوزنقه‌ای‌شکل در قسمت جلویی هستند، اما این عنصر دارای یک طرح کلی واضح‌تر در شماره ۳ است. آنها همچنین دارای چراغ‌های جلو با شکل تقریبا مثلثی و نوار نور در سراسر دماغه هستند. در جایی که شماره ۱ دارای خط سقف جعبه‌ای است، شماره ۳ ظاهر شیک‌تری دارد. آنها چراغ‌های عقب با عرض کامل را به اشتراک می‌گذارند که در قسمتی باریک‌تر در وسط قرار می‌گیرند.

در داخل، شماره ۳ دارای یک خوشه ابزار دیجیتال با مشخصات پایین است و یک صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی ۸/ ۱۲اینچی تبلت مانند مرکز داشبورد را اشغال کرده است. زیر آن، سه دریچه تهویه مطبوع دایره‌ای وجود دارد. خریداران می‌توانند استریوی بیتس با ۱۳ بلندگو را دریافت کنند. لوازم داخلی به رنگ قهوه‌ای موجود است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رونمایی از اسمارت جدید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است