توماس شفر، مدیر اجرایی فولکس واگن، در نمایشگاه خودروی شانگهای گفت: ما به چین متعهد هستیم و قصد توسعه در آنجا را داریم. این گفته وی در حالی است که بیوایدی تولیدکننده خودروهای برقی چینی، در ماه فوریه از خودروهای فولکسواگن پیشی گرفت و برای دومین ماه در چهار ماه گذشته به پرفروشترین برند خودروهای سواری چین تبدیل شد.
شفر گفت: فولکسواگن با رونمایی از مدل پیشرفته ID.۷ الکتریکی قصد دارد ۱۰ مدل برقی دیگر تا سال ۲۰۲۶ ارائه کند. بر اساس گزارش رویترز، فولکس واگن در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد زمان عرضه مدلهای جدید را از چهار سال به میانگین ۵/ ۲سال کاهش دهد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان