به گزارش خودروپرس، فابریس کمبولیو مدیرعامل برند رنو گفت که کاهش قیمتهای تسلا این گروه خودروساز را مجبور خواهد کرد تا نگاه دقیقتری به سیاست قیمتگذاری خود در سراسر جهان داشته باشد.
وی به خبرنگاران گفت: "ما کشور به کشور و بازار به بازار را تحلیل خواهیم کرد تا بفهمیم که برای ماندن در مسابقه به چه سطحی از رقابت نیاز داریم."
مدیر برند رنو خاطرنشان کرد که فروش مدل برقی مگان، یکی از محبوبترین مدلهای شرکت، در ماه مارس به رغم سیاست تخفیف بسیار محدود به شدت افزایش یافته است.
کمبولیو اضافه کرد: "واضح است که کاهش قیمتهای تسلا یک چالش است که از جنبه هزینه شروع میشود. این هشداری است که ما به آن توجه میکنیم."
رنو روز دوشنبه اعلام کرد که فروش جهانی این برند در سه ماهه نخست سال به بیش از 354 هزار دستگاه رسیده است.
کل گروه خودروساز که خودروهای داچیا و آلپاین را نیز تولید میکند از کاهش 5.9 درصدی فروش خود در سال 2022 خبر داد که عمدتاً تحت تأثیر از دست دادن بازار روسیه بوده است.
در عین حال فروش برند رنو که دو سوم از فروش کل گروه را به خود اختصاص داده در سال گذشته 9.4 درصد کاهش یافت و چهارمین کاهش سالانه متوالی خود را نیز به ثبت رساند.
منبع: رویترز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان