Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

لهستان میزبان مرکز توسعه نرم‌افزاری ولوو

چهارشنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۵ | کد خبر: CP- ۲۰۴۹۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت ولوو قصد دارد قبل از پایان سال میلادی یک مرکز فناوری کاملاً جدید را در شهر کراکوف لهستان دایر کند.

به گزارش خودروپرس، این مرکز که سومین کانون فناوری ولوو پس از هند و سوئد محسوب می‌شود، به عنوان یک مرکز اصلی توسعه نرم‌افزاری برای ولوو عمل خواهد کرد.

افتتاح این مرکز گام بلندی در راستای تحقق هدف ولوو برای تبدیل شدن به یک سازنده انحصاری خودروهای الکتریکی تا سال 2030 خواهد بود.

ولوو از زمان اعلام هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند تمام الکتریکی تا پایان دهه، گام‌های بزرگی در این راستا برداشته در حالی که همزمان برای توسعه فناوری‌های لازم برای کمک به تحقق این هدف تلاش کرده است.

ولوو از سال 2010 که توسط گروه هلدینگ جیلی خریداری شد تاکنون خود را برای بزرگ‌ترین اصلاحات اساسی آماده کرده و متعهد شده که طی چند سال آینده کل لاین‌آپ مدل‌های اصلی خود را به خودروهای تمام الکتریکی تبدیل کند.

محصولات برقی کنونی این خودروساز تا حدودی اندک است اما این تعداد رو به رشد است و فروش این محصولات در سال 2022 بیش از دو برابر افزایش یافته است.

ولوو اخیراً از مدل الکتریکی و پیشرفته EX90 رونمایی کرد که سازنده از آن به عنوان «ایمن‌ترین خودرویی که تاکنون تولید کرده» یاد می‌کند.

این خودروساز علاوه بر توسعه محصولات الکتریکی قصد دارد در فناوری جدید این محصولات و به طور خاص توسعه نرم‌افزارهای داخلی نیز پیشتاز شود.

خبرها حاکی است که اغلب فناوری‌های نرم‌افزاری که در خودروهای الکتریکی آینده ولوو شاهد آن خواهیم بود در کانون فناوری لهستان توسعه و طراحی خواهند شد.

ولوو پیش‌بینی می‌کند که مرکز جدید قبل از پایان سال با حدود 120 کارمند افتتاح شده و تا اواسط دهه تعداد کارمندان خود فقط در شهر کراکوف را به 500 تا 600 نفر برساند.

مرکز فناوری کراکوف پس از بهره‌برداری به مراکز فعلی این خودروساز در سوئد و هند ملحق خواهد شد.

منبع: electrek

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

لهستان میزبان مرکز توسعه نرم‌افزاری ولوو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است