Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رکورد یک میلیون مایلی خودران کروز

سه شنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۰ | کد خبر: CP- ۲۰۴۸۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
برای توسعه‌دهندگان خودران‌ها، هر مایل رانده شده به عنوان دلیلی بر کارآمدی فناوری آنها و فرصتی برای جمع‌آوری داده‌ها برای بهبود بیشتر است.
به گزارش خودروپرس، به همین دلیل است که کروز-زیربرند جنرال موتورز- که به‌تازگی اعلام کرده است یک میلیون مایل کاملا خودران را پشت سر گذاشته است، این دستاورد را یکی از بزرگ‌ترین نقاط عطف خود می‌نامد.
 
یکی از سخنگویان این شرکت گفت آنها مایل‌ها بدون راننده ایمنی پشت فرمان رانندگی شده‌اند و بیشتر آنها در سانفرانسیسکو بوده‌اند. پیش از این شرکت تابعه جنرال موتورز در نوامبر ۲۰۲۱ آزمایش سواری‌های کاملا بدون راننده را در شهر آغاز کرد. همچنین اولین شرکتی بود که مجوز استقرار خودروی بدون راننده را از کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا دریافت کرد که به این شرکت اجازه می‌داد برای سواری روبوتاکسی از مسافران هزینه دریافت کند.
 
تا ژوئن سال گذشته بر اساس گزارش‌هایی که به کالیفرنیا DMV ارسال کرد، در ابتدای سال ۲۰۲۲ فقط حدود ۳۰ خودرو داشت. اعلامیه کروز تقریبا یک ماه پس از ارسال نامه‌ای از سوی مقامات سانفرانسیسکو به تنظیم‌کننده‌های کالیفرنیا انجام شد و از آنها خواستند برنامه‌های توسعه کروز را کاهش دهند. طبق گزارش‌ها، آنها ابتدا می‌خواستند درک بهتری از وسایل نقلیه خودران داشته باشند و نگران «خطرات و اثرات شبکه ناشی از توقف‌های برنامه‌ریزی‌شده و برنامه‌ریزی‌نشده AV که مانع از ترافیک می‌شود» بودند.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رکورد یک میلیون مایلی خودران کروز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است