Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تخفیف هنگفت نیسان برای آریا

پنج شنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵ | کد خبر: CP- ۲۰۴۶۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تصمیم تسلا برای کاهش قیمت‌های مدل ۳ و مدل Y در چین تا ۱۷‌درصد در اوایل ژانویه، بر قیمت خودروهای الکتریکی در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان تاثیر گذاشت
به گزارش خودروپرس، سایر سازندگان خودروهای برقی از این روند پیروی کرده و قیمت مدل‌های خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده‌اند، از جمله اکسپنگ، آیتو و اخیرا تویوتا. در این بین، تویوتا قیمت پایه شاسی‌بلند برقی bZ۴X خود را بیش از ۴‌هزار دلار در چین کاهش داد تا فروش را افزایش دهد.

اکنون نیسان نیز همین مسیر را طی کرده و از تخفیف هنگفتی برای شاسی‌بلند الکتریکی آریا خود خبر داده است. آریا که پرچمدار مدل الکتریکی نیسان در چین است، در حال حاضر با تخفیف ۸‌هزار و ۷۵۰ دلار در هر چهار نسخه موجود در چین ارائه می‌شود. صفحه اصلی وب‌سایت سرمایه‌گذاری مشترک دانگ فنگ - نیسان اکنون قیمت اولیه نیسان آریا را ۳۲‌هزار و ۷۷۰ دلار نشان می‌دهد.

این وب‌سایت خاطرنشان می‌کند که این تخفیف هنگفت تنها برای مدت محدودی، از ۱۷ فوریه تا ۳۱ مارس، در دسترس است. باید منتظر ماند و دید آیا نیسان تصمیم دارد قیمت آریا را در سایر نقاط جهان کاهش دهد یا این اقدام منحصر به چین خواهد بود. بعید به نظر می‌رسد که نیسان در ایالات متحده فعلا کاهش قیمت داشته باشد زیرا این خودروساز اخیرا به فروشندگان گفته است که عرضه آریا در سال‌جاری محدود خواهد بود.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تخفیف هنگفت نیسان برای آریا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است