به گزارش خودروپرس، این غول آمریکایی صنعت استریم روز پنج شنبه از توافق با جنرال موتورز و سایر خودروسازان جهت نمایش خودروهای الکتریکی آنها در محصولات تولیدی خود خبر داد.
تحت این قرارداد، خودروهایی چون شورلت بولت، پیکاپ الکتریکی جیامسی هامر و کادیلاک لیریک در فیلمها و سریالهای نتفلیکس حاضر و تبلیغ خواهند شد.
قرار است این همکاری با نمایش یک آگهی تبلیغاتی در طول مسابقه 12 فوریه سوپربول آغاز شود.
نتفلیکس و جنرال موتورز این همکاری را در راستای تعهد به یک آینده پایدارتر تلقی کردند. جزئیات مالی این توافق هنوز اعلام نشده است.
براساس این گزارش جنرال موتورز بابت حضور خودروهای الکتریکیاش در محتوای سرگرمی نتفلیکس پولی به این شرکت پرداخت نخواهد کرد، بلکه هدف تبلیغ خودروهایی با آلایندگی اندک برای حفظ محیط زیست و ایجاد فرهنگ استفاده از خودروهای الکتریکی است.
از جمله شوها و فیلمهایی که خودروهای الکتریکی GM در آنها حضور خواهند یافت میتوان به «Love is Blind»، «Queer Eye» و «Unstable» اشاره کرد.
نتفلیکس همچنین اعلام کرد که خودروهای الکتریکی ساخت سایر خودروسازان نیز در محصولات تولیدی آن به نمایش درخواهند آمد.
منبع: gadgetsnow
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان