بلوم افزود: برای پیشبرد و تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در خودروهای برقی که واقعا میتواند تسلا را به چالش بکشد، گروه فولکسواگن باید رشد کند و درعینحال سودآور باقی بماند. اگر برندهای این گروه خودروهای برقی خود را با تخفیف زیادی ارائه دهند، احتمالا به عنوان بخشی از جنگ قیمت ضرر خواهند کرد.
علاوه بر این، قبلا در بسیاری از بازارها ثابت شده که حتی اگر یک خودروی برقی فولکسواگن ارزانتر باشد، فروش خودروهای الکتریکی تسلا موفقتر است. پورشه، که بخشی از گروه فولکسواگن است، ممکن است قیمتهای خود را تا ۶درصد افزایش دهد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان