Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تسریع برقی‌سازی هوندا با تأسیس یک واحد جدید

سه شنبه | ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹ | کد خبر: CP- ۲۰۳۴۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
هوندا برای تسریع و تقویت فرآیند برقی‌سازی محصولات خود واحد جدیدی را تأسیس خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، این شرکت در راستای بخشی از طرح تجدیدساختار سازمانی خود و به منظور تسریع فرآیند برقی‌سازی واحد جدیدی را تأسیس خواهد کرد.

این تغییر و تحول بخشی از تلاش شرکت برای جا نماندن از سایر خودروسازان در بازار رو به رشد خودروهای تمام الکتریکی است، بازاری که تسلا و بی‌وای‌دی چین در رأس آن قرار گرفته‌اند.

به گزارش اتوموتیو نیوز، خودروسازان ژاپنی طی چند سال اخیر در خطر عقب ماندگی از رقبای اروپایی و آمریکایی در بازار خودروهای الکتریکی بوده‌اند.

در تغییراتی که از یکم آوریل اعمال می‌شود، واحد جدید هوندا استراتژی برقی‌سازی این شرکت و عملیات ساخت اتومبیل، موتورسیکلت و محصولاتی چون ژنراتورها را تجمیع خواهد کرد.

این خودروساز همچنین اعلام کرد که شش عملیات منطقه‌ای کنونی را به سه منطقه متشکل از 1) آمریکای شمالی 2) چین و مناطق وابسته از جمله ژاپن و 3)مابقی آسیا و اروپا تقلیل خواهد داد.

هوندا پیش‌بینی می‌کند که لاین‌آپ خودروهای آن در آمریکای شمالی و چین شامل محصولاتی با اندازه متوسط تا بزرگ باشد در حالی که در مابقی مناطق این خودروها به سایز کوچک تا متوسط محدود خواهند شد.

گفتنی است هوندا و سونی غول لوازم الکترونیکی ژاپن قصد دارند خودروی الکتریکی مشترک خود را در کارخانه هوندا واقع در آمریکای شمالی تولید کنند که فروش آن در سال 2026 آغاز خواهد شد.

هوندا سال گذشته هدف جهانی خود از سال 2030 را عرضه 30 مدل خودروی الکتریکی و تولید سالانه حدود 2 میلیون دستگاه از این محصولات اعلام کرد.

منبع: اتوموتیو نیوز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تسریع برقی‌سازی هوندا با تأسیس یک واحد جدید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است