Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آئودی برنده شکایت حقوقی علیه نیو چین

سه شنبه | ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۵ | کد خبر: CP- ۲۰۳۴۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
آئودی در پرونده شکایت از شرکت خودروسازی نیو چین به خاطر استفاده از اسامی مشابه برای مدل‌های خودرو برنده شد.

به گزارش خودروپرس، این خودروساز آلمانی پیشتر از نیو به خاطر استفاده از اسامی مشابه برای مدل‌های الکتریکی‌اش در دادگاه مونیخ شکایت کرده بود و حال این دادگاه مونیخ حکم به پیروزی آئودی در پرونده نقض کپی‌رایت نامگذاری داده است.

دادگاه مونیخ حکم داد که خودروهای نیو ES6، ES7 و ES7 از شباهت اسمی زیادی با محصولات آئودی نظیر S6، S7 و S8 برخوردار هستند.

به این ترتیب نیو دیگر شاید نتواند خودروهایی با این اسامی را در آلمان تبلیغ کند. به علاوه اگر تخلفی در این زمینه رخ دهد مدیرعامل شرکت (نیو) ممکن است با جریمه 250 هزار یورویی یا شش ماه حبس روبرو شود.

نیو هنوز اقدام به فروش خودروهای ES6 یا ES7 در آلمان نکرده است. ES7 در آلمان موجود است اما شرکت قبلاً نام آن را به EL7 تغییر داده است.

خودروهای نیو ES6، ES7 و ES7 جزو کراس‌اورهای الکتریکی هستند، در حالی که آئودی S6، S7 و S8 در دسته سدان‌های چهار درب محسوب می‌شوند.

آئودی از دهه 1990 از نشان S برای تعریف مدل‌های پرفورمنس خود استفاده می‌کند.

اختلاف دو شرکت هنوز به پایان نرسیده و یک نماینده نیو اعلام کرد که شرکت متبوعش قصد دارد به حکم دادگاه مونیخ فرجام‌خواهی کند.

آئودی در سال 2022 پرونده شکایت علیه نیو را در دادگاه مونیخ باز کرد. سازنده چینی در ابتدا با حذف اسامی ES6 و ES8 از خودروهایش هنگام تبلیغ آنها در آلمان به این شکایت واکنش نشان داد.

نیو در سال 2021 شروع به صادرات محصولات خود به نروژ کرد و در سال 2022 نیز فعالیت‌های خود را در آلمان، سوئد و دانمارک آغاز کرد.

این شرکت هنوز خودروهایش را در آمریکا به فروش نمی‌رساند اما درصدد انجان این کار است. گفته می‌شود نیو در سال 2025 وارد آمریکا خواهد شد.

منبع: موتوروان

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آئودی برنده شکایت حقوقی علیه نیو چین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است