به گزارش خودروپرس، پایگاه «اتو تک» در گزارشی نوشت: مرسدس بنز، فاو - فولکسواگن و دیگر شرکتهای خودروساز اخیراً به دلیل نمایش تبلیغات پاپآپ در سیستمهای خودرویی خود سوژه رسانههای اجتماعی چین شدهاند.
در واقع مالکان خودرو با مشکلات و مزاحمتهایی در رابطه با نمایش تبلیغات پاپآپ در نمایشگر خودروی خود مواجه شده و این مشکلات را در شبکههای اجتماعی بروز دادهاند.
براساس این گزارش شرکتها در فرآیند نمایش تبلیغات بر روی نمایشگر کنترل مرکزی خودرو با چالشهایی چون رانندگی ایمن، مقبولیت آگهی نزد مشتری و مسائل حقوقی مواجه هستند.
نمایشگرهای کنترل مرکزی همواره اطلاعات ناوبری را به کاربر نشان میدهند، اما فرض کنید که یک راننده با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در بزرگراهی قصد چرخش را دارد، دراین صورت نمایش یک آگهی پاپآپ ممکن است باعث حواسپرتی وی یا تغییر ناگهانی لاین حرکت شده و خطر تصادفات را به همراه داشته باشد.
یکی از کاربران ID6 فولکسواگن – فاو گزارش داد که هنگام استفاده از سیستم ناوبری خودرو یک آگهی ناگهان در نمایشگر خودرو ظاهر شده و تقریباً نیمی از صفحه را گرفته است.
همچنین یک مالک مرسدس بنز GLC نیز مشکلات مشابهی را در رابطه با یک آگهی پاپآپ گزارش کرد.
اوضاع وقتی بدتر میشود که بدانیم دکمه بستن پنجره تبلیغا کوچک بوده و در سمت راست صفحه و دور از دسترسی راننده قرار دارد.
در واقع این نخستین بار نیست که آگهیهایی بر روی نمایشگرهای خودرو ظاهر و باعث بروز مشکلاتی میشوند. سال گذشته نیز برخی مالکان مدلهای گریت وال موتورز در شبکههای اجتماعی گلایه کرده بودند که تبلیغات پاپآپ تقریباً کل صفحه آنها را اشغال کرده است.
در عین حال شرکت خودروسازی نیو چین سال گذشته شکایاتی را از کاربران در شبکه اجتماعی ویبو در این رابطه دریافت کرده بود.
منبع: Auto Tech
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان