Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

برنامه‌های ویژه هیوندای برای جام جهانی قطر

یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۱ | کد خبر: CP- ۱۹۹۷۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت هیوندای موتور لاین‌آپ کامل خودروهای الکتریکی و هیبریدی خود را در طول ایام برگزاری جام جهانی 2022 در کشور قطر مورد استفاده قرار خواهد داد.

به گزارش خودروپرس، این خودروسازی کره‌ای که اسپانسر رسمی مسابقات جام جهانی است اعلام کرد که در طول برگزاری این تورنمنت یک ماهه ناوگان حمل و نقل خود را در اختیار تیم‌ها و مقامات برگزارکننده قرار خواهد داد.

براساس این گزارش با هدف ارائه خودروهای سازگار با محیط زیست نیمی از سیستم حمل و نقل جام جهانی الکتریکی خواهد بود که برای اولین بار در تاریخ این مسابقات خواهد بود.

هیوندای موتور اعلام کرد که درمجموع 616 دستگاه خودرو را در طول برگزاری جام جهانی عرضه خواهد کرد. 446 دستگاه از این خودروها سواری و به شکل الکتریکی یا هیبریدی خواهند بود.

این شرکت همچنین 10 دستگاه اتوبوس الکتریکی Elec City را برای جابجایی اعضای رسانه‌های جمعی اختصاص خواهد داد.

جائه هون چانگ، رئیس ومدیرعامل شرکت هیوندای موتور گفت: "با تهیه خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی دوستدار محیط زیست به عنوان حمل و نقل زمینی ما انتظار داریم که به هدف مشترک‌مان برای تبدیل جام جهانی قطر به یک بازی برد – برد برای کره زمین و بشریت دست پیدا کنیم."

در بین خودروهای الکتریکی و هیبریدی که هیوندای به عنوان وسایل حمل و نقل در جام جهانی مورد استفاده قرار خواهد داد می‌توان آیونیک 5، سوناتا هیبریدی، توسان هیبریدی و کونا هیبریدی اشاره کرد.

این خودروساز همچنین از خودروهای الکتریکی برند لوکس خود جنسیس نظیر G70 و GV70 برای جابجایی مقامات فیفا استفاده خواهد کرد.

همچنین برای آنکه خودروهای الکتریکی در طول برگزاری رویداد در حالت شارژ کامل باقی بمانند، هیوندای سرویس‌های شارژ کنار خیابانی را با استفاده از قابلیت V2L بر روی دو دستگاه آیونیک 5 خود عرضه خواهد کرد. این شرکت شارژرهای 100 و 150 کیلووات را در تأسیسات پارکینگ در دوحه استفاده خواهد کرد.

جام جهانی 2002 از 20 نوامبر امسال لغایت 18 دسامبر در قطر برگزار خواهد شد.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برنامه‌های ویژه هیوندای برای جام جهانی قطر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است