به گزارش خودروپرس، بامو همچنین تأکید کرد که تا سال 2025 قصد دارد مجموعاً دو میلیون خودروی تمام برقی را به مشتریان تحویل دهد.
این برند خاطرنشان کرد که همه توان خود را به کار بسته تا اطمینان دهد که دست کم نیمی از فروش جهانی آن قبل از سال 2030 متعلق به خودروهای تمام برقی خواهند بود.
بامو تأکید کرد که به باور آن در حال حاضر ترکیبی از خودروهای تمام برقی، هیدروژنی و موتورهای احتراقی کممصرف بهترین رویکردی است که میتوان در پیش گرفت.
الیور زیپسه رئیس هیئت مدیره بامو همچنین اعلام کرد که این شرکت آماده است تا خودروی «Neue Klasse» را در سال 2025 وارد بازار کند.
وی اضافه کرد: "در مورد عرضه Neue Klasse ما در حال برنامهریزی یک سدان کامپکت در سه سگمنت و یک شاسی بلند اسپرت هستیم."
زیپسه خاطرنشان کرد که Neue Klasse آینده بامو را به عنوان یک شرکت کاملاً جدید تعریف خواهد کرد.
براساس این گزارش بامو تولید Neue Klasse را از سال 2026 در کارخانه مونیخ آغاز خواهد کرد.
رئیس هیئت مدیره بامو همچنین خبر داد که در سالهای پیش رو این شرکت ممکن است تولید پیشرانه هیدروژنی برای نسل جدید خودروها را آغاز کند.
وی همچنین به مشکلات افزایش قیمت مواد خام و انرژی، بیثباتی انرژی در اروپا، تورم بالا، افزایش نرخ بهره و وخامت اوضاع مالی که بر رفتار مصرفکنندگان و کسب و کار برندها تأثیر میگذارد، اشاره کرد.
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان