به گزارش خودروپرس، این خودروساز از استراتژی جدید خود در آمریکا رونمایی کرد که شامل عرضه محصولات نیمه هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام برقی در این کشور از سال 2023 است.
به گفته این خودروساز استراتژی جدید منجر به تغییراتی در XC40، XC90 و C60 Cross Country خواهد شد به طوری که این محصولات به پیشرانههای نیمه هیبریدی مجهز خواهند شد.
سبد محصولات برقی ولوو در آمریکا طیفی از گزینههای الکتریکی را بنابر سلائق و اولویتهای مشتریان در اختیار آنها قرار خواهد داد.
این حرکت گامی در راستای وعده این تولیدکننده خودرو مبنی بر تبدیل شدن به یک برند تمام الکتریکی تا پایان دهه جاری است.
ولوو پیشتر اعلام کرده بود که تا سال 2030 به خودروساز 100 درصد برقی تبدیل خواهد شد.
شرکت ولوو از سال 2019 فعالیت خود را به فروش صرف مدلهای هیبریدی یا تمام الکتریکی محدود کرده و یکی از پیشرفتهترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی است.
ولوو متعلق به گروه هلدینگ ژجیانگ جیلی مستقر در شهر هانگزو است.
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان