به گزارش خودروپرس، این خودروساز آلمانی از ابتدای امسال تا انتهای ماه گذشته بیش از 99 هزار دستگاه خودروی تمام الکتریکی را به مشتریان تحویل داد.
در این میان 28 هزار دستگاه از خودروهای الکتریکی فولکس طی این مدت به مشتریان چینی واگذار شد که افزایش چهار برابری را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.
این خودروساز اعلام کرد که اروپا شاهد حداکثر رشد فروش بود تا جایی که این خودروساز 54 هزار و 400 دستگاه را در سه ماهه نخست امسال به مشتریان در منطقه واگذار کرد.
همچنین میزان فروش خودروهای الکتریکی فولکس در آمریکا نزدیک به 8 هزار دستگاه گزارش شد.
در بین برندهای زیرمجموعه فولکس، آئودی موفق به فروش 24 هزار دستگاه خودروی برقی و پورشه نیز موفق به فروش 9 هزار و 500 دستگاه شد. حجم فروش اشکودا و سئات/کوپرا به ترتیب حدود 8 و 2 هزار دستگاه اعلام شد.
همچنین پنج مدل برتری که بیشترین حجم فروش فولکس واگن در فصل نخست امسال را به خود اختصاص دادند به ترتیب عبارت بودند از ID4 (30 هزار دستگاه)، ID3 (13 هزار دستگاه)، آئودی Q4 ترون شامل نسخه اسپرتبک (10 هزار و 700 دستگاه)، آئودی ای ترون شامل اسپرتبک (10 هزار و 300 دستگاه) و پورشه تایکان شامل نسخه کراس توریسمو (9 هزار دستگاه).
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان