Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تفریحات جالب کارگران محبوس در کارخانه فولکس

یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱ | کد خبر: CP- ۱۹۲۶۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
فولکس واگن برای تعدادی از کارگران خود که به دلیل قرنطینه عمومی به ناچار در داخل کارخانه تولیدی شانگهای محبوس و گرفتار شده‌اند، برنامه‌های تفریحی جالبی ترتیب داده است.

به گزارش خودروپرس به نقل از بلومبرگ، تعدادی از کارگران کارخانه فولکس در شانگهای پیشتر داوطلب شده بودند تا برای سرپا نگه داشتن عملیات تولیدی کارخانه در قالب یک سیستم اصطلاحاً «حلقه بسته» شب‌ها در کارخانه اقامت کنند.

اما با تشدید شیوع کووید 19 و تمدید قرنطینه‌های عمومی در نهایت فولکس‌واگن از این طرح‌ صرفنظر کرد.

با این حال کارگران داوطلب که به دلیل قرنطینه عمومی راهی برای بازگشت به خانه ندارند و تأمین قطعات مورد نیاز خودرو نیز مختل شده است، همچنان در سایت تولیدی حضور دارند.

بنابراین شرکت برای سرگرم نگه داشتن کارکنان خود فعالیت‌های گروهی را برای آنها ترتیب دیده که با پیاده‌وری و قدم زدن در اطراف کارخانه در ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

این برنامه‌ سپس با وقت نهار و استراحت از ساعت 11 تا 1 بعدازظهر ادامه می‌یابد و تماشای فیلم و کارت‌بازی در بعدازظهر و تمرینات هوازی در ساعت 4 بعدازظهر از دیگر برنامه‌های شرکت است.

دو ساعت بعدی به وقت شام و دوش گرفتن و سپس تماشای فیلم در شب اختصاص یافته است. شرکت حتی جمع‌آوری داوطلبانه زباله‌ها را برای کارکنان خود برنامه‌ریزی کرده است!

همه کارکنان موظف هستند تا هر روز صبح آزمایش کووید سریع را انجام دهند.

سخنگوی فولکس واگن در چین از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد.

براساس این گزارش خودروسازان شدیداً از سیاست‌های سختگیرانه کووید در چین آسیب دیده‌اند به طوری که کارخانه تسلا در شانگهای 28 مارس تعطیل شد و این شرکت قصد دارد پس از توقف سه هفته‌ای فعالیت‌های خود را به زودی از سربگیرد.

در عین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک فولکس با گروه فاو در استان جیلین نیز فعالیت‌های خود را متوقف کرده است.

برآورد می‌شود که این قرنطینه‌ها باید از دست رفتن حدود 20 درصد از تولیدات خودروسازان شود و این در حالی است که نه تنها تولیدکنندگان بلکه تأمین‌کنندگان و فروشندگان نیز شدیداً دچار اختلال در فعالیت‌های خود شده‌اند.

شرکت رابرت بوش از سازندگان بزرگ قطعات خودرو و تأمین‌کننده مهم فولکس‌واگن اخیراً اعلام کرد که دو کارخانه خود در چین را تعطیل کرده و سیستم‌های حلقه بسته را در دو کارخانه دیگر به اجرا درمی‌آورد.

منبع: بلومبرگ

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تفریحات جالب کارگران محبوس در کارخانه فولکس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است