به گزارش خودروپرس، این خودروساز کرهای قصد دارد تا سال 2030، تعداد 11 مدل برقی جدید تحت برند هیوندای و 6 مدل نیز تحت برند جنسیس را تولید و عرضه کند.
این 11 مدل جدید شامل سه مدل سدان، شش شاسی بلند، یک خودرو تجاری سبک و یک مدل تایپ جدید هستند.
همچنین تحت برند جنسیس دو خودروی سواری و چهار شاسی بلند جدید تولید خواهند شد که یکی از آنها GV70 الکتریکی است که عرضه آن برای اواخر امسال برنامهریزی شده است.
البته هیوندای به خوبی آگاه است که نمایش مدلهای جدید برقی به تنهایی کافی نخواهد بود و بنابراین شرکت قصد دارد تا به تدریج پایگاههای تولید محصولات تمام برقی خود را گسترش دهد.
در همین راستا اخیراً یک کارخانه در اندونزی برای تولید محصولات هیوندای آغاز به کار کرد.
در عین حال تأمین باتری از طریق ائتلاف استراتژیک با شرکتهای تولیدکننده باتری در مناطق بزرگ نیز در دستور کار هیوندای قرار دارد.
هیوندای همچنین قصد دارد تا یک «پلتفرم ماژولار یکپارچه» (IMA) که نسخه تکاملیافتهای از پلتفرم E-GMP است و در خودروهای آیونیک 5 و GV60 استفاده شده را معرفی کرد.
تا سال 2030، این شرکت بالغ بر 12 تریلیون وون برای افزایش رقابتپذیری در حوزه نرمافزاری سرمایهگذاری خواهد کرد.
هدف نهایی هیوندای فروش سالانه 1.87 میلیون خودروی تمام برقی با سهم هفت درصدی از فضای بازار جهانی خودروست.
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان