Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

شرط آلمان برای حفظ موتورهای احتراق داخلی

سه شنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲ | کد خبر: CP- ۱۹۰۳۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
در حالی که کمیسیون اروپا سال گذشته ممنوعیت فروش خودروهای جدید با موتورهای احتراق داخلی (ICE) از اواسط دهه آینده را پیشنهاد داد، اما آلمان تنها به یک شرط حاضر است این محصولات را کنار بگذارد.

به گزارش خودروپرس به نقل از AFP، این ابرقدرت خودروسازی دنیا می‌خواهد از شر خودروهای بنزینی خلاص شود اما حاضر است موتورهای احتراق داخلی را تنها به طور مشروط حفظ کند.

وزیر حمل و نقل آلمان اظهار داشت در صورتی که این خودروها بتوانند با «سوخت‌های ترکیبی» (synthetic fuels) کار کنند می‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

«ولکر ویسینگ» در حاشیه نشست غیررسمی وزرای حمل و نقل اتحادیه اروپا در حومه پاریس گفت: "ما می‌خواهیم به موتورهای احتراقی اجازه فعالیت پس از سال 2035 را بدهیم اما تنها به شرطی که منحصراً از سوخت‌های ترکیبی استفاده کنند."

وی اضافه کرد باید راهکار فنی پیدا شود تا اطمینان دهد که موتورهای ICE را نمی‌توان با استفاده از سوخت‌های فسیلی تغذیه کرد.

نشست وزرای حمل و نقل اتحادیه اروپا با هدف یافتن راه‌هایی نوآورانه برای کربن‌زدایی از حمل و نقل جاده‌ای و مسائل دیگر برگزار شد.

ویسینگ خاطرنشان کرد که سوخت‌های ترکیبی قادر خواهند بود تا حد قابل ملاحظه‌ای انتشارات گازهای کربنی را بسته به نحوه تولیدشان کاهش دهند.

وی همچنین از ایده استفاده از خودروهای هیبریدی در کاهش انتشارات کربنی حمایت و اضافه کرد که دولت نباید تنها به یک فناوری اتکا کند.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

 

 

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شرط آلمان برای حفظ موتورهای احتراق داخلی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است