Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

طومار ۳۳ هزار نفری طرفداران تسلا علیه بایدن

سه شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۹ | کد خبر: CP- ۱۸۹۳۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
طرفداران تسلا با امضای طوماری از رئیس جمهوری آمریکا خواستند به جایگاه رهبری این شرکت در بازار خودروهای الکتریکی اعتراف کند.

به گزارش خودروپرس، بیش از 33 هزار طرفدار تسلا که از رئیس جمهور آمریکا به خاطر عدم پذیرش جایگاه رهبری این شرکت در بازار خودروهای برقی خشمگین بودند، با امضای طوماری در سایت «change.org» از بایدن خواستند دیدگاه خود در این باره را تغییر دهد.

امضاکنندگان این طومار، جو بایدن را متهم کردند که تسلا به عنوان یک شرکت غیرعضو در اتحادیه کارگری صنعت خودرو را در برابر خودروسازان سنتی دیترویت نظیر جنرال موتورز و فورد نادیده می‌گیرد.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا گفته است که کاخ سفید به طور «غیرمنصفانه‌‌« به پرفروش‌ترین برند خودروهای الکتریکی آمریکا بی‌اعتنایی می‌کند.

ماسک و طرفداران وی از زمان روی کار آمدن بایدن در سال گذشته بارها نارضایتی خود نسبت به وی را ابراز کرده و طومار فوق نخستین اقدام عمومی آنها در مقیاس گسترده است که از نادیده گرفتن شدن تسلا و تعهد آن به خودروهای انرژی پاک توسط دولت گلایه دارد.

بایدن در سخنرانی‌های خود اغلب از ذکر نام تسلا خودداری می‌کند و حتی در نشست هفته گذشته با گروهی از مدیران اجرایی صنعت خودرو از جمله رهبران فورد و جنرال موتورز از دعوت ایلان ماسک امتناع کرده بود.

در طومار مذکور آمده است که بی‌توجهی دولت به تسلا "نشانه توهین به آمریکایی‌هایی است که در تسلا مشغول به کار هستند."

ماسک پس از دعوت نشدن به نشست اخیر کاخ سفید در توییتی نوشته بود: "به دلایل نامعلوم رئیس جمهور از گفتن کلمه «تسلا» عاجز است."

وی همچنین با انتقاد شدید از بایدن، وی را یک عروسک خیمه شب‌بازی نامید و مدعی شد که رئیس جمهور با آمریکایی‌ها شبیه «احمق‌ها» رفتار می‌کند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طومار ۳۳ هزار نفری طرفداران تسلا علیه بایدن

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است