Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
غول فناوری کره اعلام کرد:

۲۱ بهمن تاریخ رونمایی از خانه خودران «LG»

سه شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۴ | کد خبر: CP- ۱۸۹۰۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت ال جی کره قصد دارد اواخر بهمن ماه از ون مفهومی «اومنی پاد» (Omnipod) که از امکانات یک خانه متحرک بهره‌مند است، رونمایی کند.

به گزارش خودروپرس، ال جی اعلام کرد که نسخه مفهومی این ون خودران و آینده‌نگرانه روز دهم فوریه (21 بهمن) در نمایشگاه حمل و نقل واقع در مرکز همایش‌های COEX در جنوب سئول به نمایش درخواهد آمد.

غول فناوری کره از Omnipod به عنوان «یک دفتر کار خانگی، یک مرکز سرگرمی یا حتی یک سالن استراحت» یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این خانه خودران متحرک مجهز به لوازم خانگی ال جی است که برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده‌اند و از خدمات پیشخدمت مجازی هوش مصنوعی Reah (اینلفوئنسر مجازی ایجاد‌شده توسط ال جی) بهره می‌برد.

ال جی اعلام کرد که فضای داخلی «تطبیق‌پذیر» را می‌توان در هر لحظه با استفاده از یک سیستم نمایش متاورس تغییر داد. این سیتم مُدها و حالت‌های مختلف را برای ایجاد فضای «راحتی و آسایش خانه در حال حرکت» ارائه می‌دهد.

یعنی مثلاً اگر دوست دارید در وسط یک جنگل خوش آب و هوا با دوستان خود کمپ کنید و شب دور آتش بنشینید و از طعم چای زغالی لذت ببرید، نمایشگرهای سیستم متاورس این فضا را برای شما شبیه‌سازی می‌کنند یا اگر می‌خواهید در فضایی شبیه به شرکت، کارهای خود را انجام دهید، این نمایشگرهای انطباق‌پذیر، با نمایش تصاویر مربوطه این فضا را به صورت مجازی برای شما مهیا می‌کنند.

«لی چول بائه» رئیس مرکز طراحی ال جی گفت: " Omnipod نمایانگر چشم‌انداز ال جی برای خودروهای هوشمند، خودران و آینده‌نگرانه مبتنی بر قدرت این شرکت در بخش لوازم مصرفی، نمایشگر و قطعات خودروست."

منبع: ETAuto

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۲۱ بهمن تاریخ رونمایی از خانه خودران «LG»

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است