Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بریتیش پترولیوم:

شارژر سریع خودرو برقی سودآورتر از پمپ بنزین می‌شود

دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۸۸۶۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
بریتیش پترولیوم (BP)، غول انرژی، می‌گوید با توجه به رشد خودروهای برقی، در آینده نصب شارژرهای سریع سودآورتر از جایگاه‌های سوخت‌رسانی خواهد بود.

به گزارش خودروپرس، این شرکت انگلیسی اعلام کرد با رشد خودروهای برقی، تقاضا برای زیرساخت‌های شارژ به سرعت در حال افزایش است و به این ترتیب شارژرهای سریع خودرو برقی در آینده سوددهی بیشتری نسبت به جایگاه‌های سنتی سوخت‌رسانی خواهند داشت.

بریتیش پترولیوم این اظهارات را در حالی مطرح می‌کند که این غول نفت و گاز به دنبال فاصله گرفتن از کسب و کار نفتی و گسترش فعالیت‌های خود در بازارهای برق و حول خودروهای الکتریکی است.

به گزارش رویترز، موضوع شارژ خودروهای برقی طی سال‌ها یک کسب و کار زیان‌ده برای BP بوده است.

در عین حال انتظار نمی‌رود این بخش تا قبل از سال 2025 به یک بخش سودده تبدیل شود اما براساس یک حاشیه سود، نقاط شارژ سریع BP که می‌توانند باتری را در عرضه چند دقیقه دوباره پر کنند به سطحی نزدیک شده‌اند قابل مقایسه با پر کردن بنزین است.

«اما دلانی» رئیس مشتریان و محصولات BP گفت: "در مقایسه مخزن سوخت با شارژ سریع ما به نقطه‌ای نزدیک شده‌ایم که پایه‌های کسب و کار شارژ سریع بهتر از سوخت‌های فسیلی عمل می‌کنند."

وی افزود تقاضای قوی و فزاینده برای شارژرهای سریع در انگلیس و اروپا در حال حاضر حاشیه سود را به جایگاه‌های سنتی سوخت نزدیک کرده است.

بریتیش پترولیوم همچنین ادعا می‌کند که فروش الکتریسته آن جهت شارژ خودروهای برقی در سه ماهه سوم سال 2021 نسبت به سه ماهه قبل آن 45 درصد رشد داشته است.

این شرکت قصد دارد تا سال 2030، کسب و کار خود درباره شارژ خودروهای برقی را از 11 هزار نقطه شارژ کنونی به 70 هزار افزایش دهد.

نه تنها BP بلکه سایر شرکت‌های بزرگ نفت و گاز جهان نیز تمرکز کسب و کار خود را به سمت اکوسیستم خودروهای الکتریکی تغییر داده‌اند.

با توجه به رشد تقاضا برای زیرساخت‌های شارژ خودرو برقی این شرکت‌ها قصد دارند سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شارژر سریع خودرو برقی سودآورتر از پمپ بنزین می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است