Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ارزان‌ترین مدل تسلا چند؟

دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۱ | کد خبر: CP- ۱۸۷۹۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
از آنجا که خیلی از خودروسازان قادرند محصولات خود را به بهایی کمتر از خودروهای تسلا بفروشند، این خودروساز برقی امروزه چطور در بازار رقابتی دوام ‌آورده است؟

به گزارش خودروپرس، در طول سال 2021 تسلا بارها قیمت‌گذاری محصولات خود را تغییر داد؛ از حذف کامل قیمت «سایبرتراک» گرفته تا افزایش 10 هزار دلاری قیمت پایه مدل Y دو موتوره.

روزهایی که می‌توانستید یک مدل 3 استاندارد رنج را با قیمت 35 هزار دلار سفارش کنید، دیگر به خاطره‌ها پیوسته است. با این حساب ارزان‌ترین تسلای موجود در بازار چقدر قیمت دارد؟

اگر به دنبال تسلایی با قیمت کمتر از 50 هزار دلار هستید، تنها گزینه‌ای که در اختیار دارید مدل 3 دیفرانسیل عقب است.

قیمت پایه مدل Y دو موتوره اکنون از 58 هزار و 990 دلار آغاز می‌شود که با قیمت 39 هزار و 990 دلاری مدل Y استاندارد رنج که اوایل سال گذشته عرضه می‌شد، فاصله زیادی دارد.

بنابراین مدل 3 دیفرانسیل عقب در حال حاضر ارزان‌ترین مدل تسلای موجود در بازار است که مدل 2022 آن 44 هزار و 990 دلار قیمت دارد.

برخلاف مدل 3 استاندارد رنج پلاس که اوایل سال گذشته عرضه شد، تسلا چند بروزرسانی در نوع دیفرانسیل عقب انجام داده است که اولین و برجسته‌ترین آنها تغییر برد یا توان پیمایش است.

مدل 3 دیفرانسیل عقب دارای برد تخمینی 272 مایل (طبق برآورد EPA) است که 10 مایل بیشتر از استاندارد رنج پلاس است.

 

طرح‌هایی برای آینده

در حالی که تسلا قبلاً قیمت سایبرتراک دیفرانسیل عقب را 39 هزار و 990 دلار معرفی کرده بود، اما اکنون احتمال تحقق این رقم نسبتاً کم به نظر می‌رسد.

حذف قیمت‌گذاری این محصول توسط تسلا احتمالاً سرنوشت آن را رقم زده است، اما ما با شرکتی چون تسلا روبرو هستیم، پس چه کسی از آینده خبر دارد!

اما تسلا از یک خودروی شهری ارزان «25 هزار دلاری» نیز صحبت به میان آورده است. به جز تصویری که برای رویداد گیگافکتوری شانگهاری منتشر شد، اطلاعات کمی در مورد این محصول ناشناخته وجود دارد.

گذر زمان نشان خواهد داد که آیا این قیمت نسبتاً پایین محقق خواهد شد یا خیر.

شایع است که این خودروی آینده تسلا به شکل یک هاچبک جمع و جور خواهد بود که احتمالاً چهار درب دارد و به نظر می‌رسد که رقیب مستقیم شورولت بولت و انواع هاچبک‌های اروپایی مانند ID.3 خواهد بود.

در حال حاضر احتمال خرید یک تسلای ارزان‌قیمت در آینده نزدیک بسیار بعید به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه مقرون به صرفه‌ترین گزینه موجود در بازار یعنی مدل 3 دیفرانسیل عقب 44 هزار و 990 دلار قیمت دارد، آیا فکر می‌کنید آن ارزش خریدن را دارد؟

منبع: insideevs

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارزان‌ترین مدل تسلا چند؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است