به گزارش خودروپرس، شرکت ب ام و اعلام کرد که همه فعالیتهای رسانهای برنامهریزی شده برای «CES 2022» را به یک پلتفرم تمام دیجیتال که به طور زنده از آلمان پخش میشود، منتقل خواهد کرد.
در همین حال دایملر شرکت مادر مرسدس بنز نیز اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از رایزنیهای فشرده حضور فیزیکی خود مرسدس در این نمایشگاه را لغو کند.
این در حالی است که پیشتر، جنرال موتورز، ویمو و سایر شرکتهای فناوری نیز حضور در نمایشگاه فناوری لاس وگاس را به خاطر نگرانیهای مرتبط با کووید 19 لغو کرده بودند.
سایر شرکتهایی که تصمیم به لغو حضور فیزیکی در این نمایشگاه گرفتهاند عبارتند از: ولوو، پاناسونیک، رابرت بوش، زد اف، مگنا اینترنشنال، موبایل آی، لیدار و ویونیر.
شرکتهای فناروی نظیر توییتر، تی موبایل، اینتل، آمازون و متا (فیس بوک) نیز اعلام کردند که به دلیل نگرانیهای بهداشتی در نمایشگاه حضور نمییابند. در عین حال پایگاههای رسانهای فناوری نظیر تک کرانچ و ورج نیز از نمایشگاه کنار کشیدهاند.
به گزارش اتوموتیو نیوز، ویمو، شرکت خودران وابسته به گوگل، پیشتر اعلام کرد که در نمایشگاه حضور فیزیکی نخواهد داشت، اما امیدوار است به طور مجازی در این رویداد شرکت کند.
در عین حال «مری بارا» مدیرعامل جنرال موتورز همچنان قصد دارد طبق برنامه در روز پنجم ژانویه سخنرانی خود را در کنفرانس سالانه این نمایشگاه انجام دهد. طی این مراسم جنرال موتورز یک پیکاپ الکتریکی سیلورادو را برای نخستین بار نمایش خواهد داد.
نمایشگاه فناوری CES قرار است از فردا دوم ژانویه در لاس وگاس آمریکا آغاز شود.
منبع: اتوموتیو نیوز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان