Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خودروهای مدل ۲۰۵۰ چه امکاناتی خواهند شد؟

دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۳ | کد خبر: CP- ۱۸۷۶۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
یک گروه تجاری صنعت خودرو در انگلیس با ترکیب پیش بینی های صنعت خودرو و نظرسنجی از رانندگان، خودروهای آینده را ترسیم کرده است.

به گزارش خودروپرس، «Auto Trader که در زمینه خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم در انگلیس فعالیت می کند، خودروهای نسل آینده را با نظرسنجی از رانندگان ترسیم کرده است.

این گزارش تحت عنوان «خودروهای آینده» به ترسیم امکانات مورد نظر رانندگان در وسایل نقلیه دهه های آینده می پردازد.

خودرو مفهومی مورد نظر «Auto Trader» برای سال 2050 یک اتومبیل کاملاً برقی، خودران با قابلیت تغییر رنگ است که فضای کافی جهت انجام کارهای مختلف تفریحی، سرگرمی و استراحت را در اختیار مسافران قرار می دهد. سرنشینان خودرو می توانند در این فضا تمرین یوگا کرده یا حتی هنگام رفت و آمد چرت بزنند.

با وجود امکانی موسوم به «رنگ دیجیتال» این خودرو به مسافران اجازه می دهد تا رنگ و استایل خودرو را بسته به خلق و خوی خود فقط با استفاده از یک اپلیکیشن تغییر دهند. پیشرفت های فناوری به این معناست که این ویژگی در اوایل دهه 2040 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کابین داخلی خودرو فضای یک خانه را برای سرنشینان تداعی می کند و آنها می توانند بر روی تشک های تعبیه شده در مرکز کابین جادار خودرو لم داده و استراحت کنند. 24 درصد از رانندگان معتقد بودند که از این ویژگی برای خواب و استراحت استفاده خواهند کرد.

از دیگر امکانات تفریحی مورد علاقه رانندگان حین رفت و آمد، مطالعه کتاب از یک کتابخانه داخل خودرو (22 درصد)، تماشای فیلم و شوهای محبوب نت فلیکس بر روی نمایشگرهای بزرگ تلویزیونی (19 درصد) است.

به علاوه 16 درصد رانندگان ترجیح دادند که گیم بردهایی برای بازی با دوستان و خانواده در طراحی آینده خودرو در نظر گرفته شود، امکانات اصلاح مو و آرایش در طول مسیر نیز مورد توجه 15 درصد زنان قرار داشت و چهار درصد نیز تمرین یوگا حین حرکت خودرو را انتخاب کردند.

10 درصد رانندگان مایل به تجهیز خودروهای آینده با امکانات کامل صوتی هستند، این خودرو مجهز به فناوری هوش مصنوعی است که به مسافران اجازه می دهد تا سرعت و استایل مورد نظر خودرو  چه حین رانندگی در یک روز تعطیل یک شنبه و چه در زمان ترک خانه برای صرف شام انتخاب کنند.

خودرو 2050 همچنین برخوردار از نماهای پانوراما 360 درجه برای کسانی است که مایل به نشستن، استراحت کردن و لذت بردن از اتومبیل سواری خودران هستند. به علاوه در اوقاتی که آفتاب بیش از حد وجود دارد، پنجره های خودرو می توانند تاریک شوند.

گفتنی است این گزارش با ترکیب پیش بینی های صنعت خودرو و نظرسنجی از حدود 2100 راننده در انگلیس تنظیم شده است تا تصویری از صنعت آینده خودرو را ترسیم کند.

منبع: TheStar

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای مدل ۲۰۵۰ چه امکاناتی خواهند شد؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است