Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پاسخگویی توییتری مدیر تسلا فقط در سه دقیقه!

سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵ | کد خبر: CP- ۱۸۵۸۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
به نظر می‌رسد حساب توییتری ایلان ماسک مشابه با دپارتمان روابط عمومی شرکت تسلا عمل می‌کند.

به گزارش خودروپرس، ایلان ماسک از جمله مدیران پرجنب و جوش در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر محسوب می شود تا جایی که کاربران اغلب شاهد حضور فعالانه وی در این پلتفرم و رد و بدل شدن پیام‌های وی با علاقه‎مندان و مالکان خودروهای تسلا و سایر کاربران توییتری هستند.

در واقع حساب توییتری ایلان ماسک اغلب مشابه با دپارتمان روابط عمومی تسلا عمل می‌کند.

اخیراً ماسک با پاسخگویی سریع به یکی از مالکان تسلا کاربران اینترنتی را به وجد آورد و تحت تأثیر قرار داد.

وقتی یکی از مالکان تسلا مدل 3 در کره جنوبی زبان به گلایه و شکایت در خصوص عدم اتصال به سیستم سدان الکتریکی خود از طریق گوشی آیفون‌اش گشود، ماسک بلافاصه و ظرف فقط سه دقیقه با پاسخی کوتاه جواب او را داد: "در حال بررسی..."

همچنین پس از گذشت پنج ساعت از پاسخ اولیه، ماسک با یک بروزرسانی توییتر بازگشت و از مشکلات قطعی سرور و اپلیکیشن تسلا خبر داد.

مالک خودروی مدل 3 که از سرعت عمل ماسک متحیر شده بود با گفتن "متشکرم، ایلان" به مدیر تسلا واکنش نشان داد.

در عین حال سایر کاربران اینترنتی نیز از پاسخگویی سریع ایلان ماسک به نگرانی‌های مالکان تسلا تمجید کردند.

مشکل نرم‌افزاری روز جمعه یک مشکل جهانی بود که پس از بروز آن خیلی از مالکان تسلا نتوانستند وسیله نقلیه خود را با استفاده از یک اپلیکیشن خاص روی گوشی آیفون‌شان روشن کنند.

در عین حال برخی از دارندگان تسلا شروع به شکایت کردند که پیام‌های خطای سرویس را دریافت می‌کنند.

ماسک در توییتر با عذرخواهی نسبت به بروز این مشکل اعلام کرد نقص نرم‌افزاری برطرف شده است. وی این مشکل را به ترافیک بالای شبکه نسبت داد.

وی همچنین وعده داد که تسلا اقداماتی را انجام خواهد داد تا مطمئن شود که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.

تسلا در نظرسنجی‌های رضایت مشتری از جایگاه بسیار بالایی در میان خودروسازان جهان برخوردار است.

با این حال اخیراً گزارش‌های متعددی از نگرانی‌های کیفی برای خودروهای الکتریکی تسلا در بسیاری از بازارها منتشر شده است اما این خودروساز مدعی است ک مشکلات را رصد کرده و به سرعت به آنها رسیدگی می‌کند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پاسخگویی توییتری مدیر تسلا فقط در سه دقیقه!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است