به گزارش خودروپرس، مدیرعامل تسلا روز گذشته از رفع مشکلات مربوط به قطعی سرور و اپلیکیشن خبر داد.
بروز مشکلات مربوط به سرور باعث شده بود تا خیلی از رانندگان تسلا در سراسر جهان نتوانند از اپلیکیشن گوشی آیفون خود برای استارت زدن خودرویشان استفاده کنند.
ایلان ماسک اواخر روز جمعه در توییتر عنوان کرد که این مشکل در حال برطرف شدن است.
پیام ماسک در پاسخ به توییت یک راننده کره ای بود که از نمایش خطای سرور هنگام تلاش برای روشن کردن خودروی تسلا مدل 3 خود از طریق اپلیکیشن گوشی آیفوناش گلایه کرده بود.
ماسک با بیان عذرخواهی نسبت به این قضیه اظهار داشت که ظاهراً مشکل به افزایش بار ترافیک شبکه مربوط می شود و تسلا تلاش خواهد کرد تا این اتفاق دیگر رخ ندهد.
با این حال تعدادی از رانندگان به شدت گلایه و شکایت خود را در فضای آنلاین اعلام کردند.
برخی کاربران اظهار داشتند که ساعت ها قادر به استفاده از خودروی خود نبوده اند چرا که نمی توانستند از اپلیکیشن آیفون برای استارت زدن خودرویشان استفاده کنند و از سوی دیگر «کارت کلید» (keycart) مخصوص خودرو را نیز به همراه نداشتند.
با توجه به توییت هایی که کاربران از کشورهایی چون آمریکا، کانادا، دانمارک و آلمان در این خصوص منتشر کردند، به نظر می رسد مشکل مذکور گسترده و فراگیر بوده است.
منبع: AFP
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان