Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تابستان امسال؛

جنسیس وارد اروپا می شود

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۵ | کد خبر: CP- ۱۷۴۸۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت هیوندای فروش محصولات جنسیس در اروپا را تابستان امسال آغاز خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، شرکت هیوندای روز سه شنبه اعلام کرد خودروهای لوکس جنسیس شامل مدل های سدان و شاسی بلند را تابستان امسال در اروپا عرضه خواهد کرد.

جنسیس که در سال 2015 به عنوان شاخه مستقل و لوکس هیوندای برای رقابت با برندهایی چون ب ام و تأسیس شد، اعلام کرد هر دو مدل های سنتی و الکتریکی را در این منطقه به فروش خواهد رساند.

«جنسیس موتور اروپا» در بیانیه ای اعلام کرد: " «G80» الکتریکی نخستین محصول تمام برقی جنسیس خواهد بود که وارد اروپا می شود. دو خودرو تمام برقی دیگر پس از آن عرضه می شوند تا به این ترتیب در سال نخست سه گزینه از خودروهای با آلایندگی صفر جنسیس در اختیار مشتریان اروپایی قرار گیرد."

جنسیس اعلام کرد دریافت سفارشات برای سدان G80 و شاسی بلند GV80 در ماه ژوئن آغاز می شود و بلافاصله پس از آن سدان جدید G70 و شاسی بلند GV70 عرضه خواهد شد.

به گزارش رویترز، لی سئونگ هوان یک تحلیل گر مؤسسه «Daishin Securities» گفت: "هرچند خودروهای جنسیس اکنون در سطحی پایین تر از خودروهای لوکس در بازار آمریکا قراردارند مدتی زمان می برد تا آنها جایگاه شان را به عنوان یک برند لوکس در اروپا پیدا کنند، با توجه به رقابتی که بین برندهای ممتاز اروپایی وجود دارد."

«لی» گفت در عین حال برند جنسیس ظرفیت رشد در بازار اروپا را داراست چرا که می تواند خودروهای برقی ارزان تر نسبت به سایر خودروسازان اروپایی را عرضه کند.

به گزارش انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا (ACEA)، فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در بازار اتحادیه اروپا سال گذشته با افزایش تقریباً سه برابری به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید که بیش از 10 درصد کل فروش را شامل می شد.

طی این مدت فولکس واگن از مدل های برقی ID3 و ID4 خود رونمایی کرد در حالی که برندهایی چون ب ام و، مرسدس و آئودی نیز نسخه های لوکس را به بازار عرضه کردند.

طبق آمارهای فروش هیوندای، در فصل نخست امسال فروش جنسیس در کره جنوبی 165 درصد رشد کرد در حالی که میزان فروش آن در آمریکا نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافت.

این برند ماه گذشته در چین آغاز به کار کرد.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جنسیس وارد اروپا می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است