Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با تأسیس کارخانه خودروهای برقی در آمریکا؛

ثروتمندترین مرد ویتنام به مصاف تسلا می رود!

شنبه | ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۰ | کد خبر: CP- ۱۷۴۵۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
«فام نهات ونگ» می خواهد با سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری وین فست را به مصاف تسلای ایلان ماسک بفرستد.

به گزارش خودروپرس، «وین گروپ» بزرگ ترین شرکت خوشه ای ویتنام و مالک شرکت خودروسازی «وین فست» بازار خودروهای برقی آمریکا را هدف قرار داده است.

هندوستان تایمز در گزارشی نوشت: این گروه خودروسازی قصد دارد به زودی کارخانه تولید اتومبیل های برقی را در خاک آمریکا افتتاح کند.

بازگشایی این کارخانه در راستای اهداف «فام نهات ونگ» مالک وین گروپ و و ثروتمندترین مرد ویتنام است که در نظر دارد سلطه شرکت هایی چون تسلا و جنرال موتورز بر بازار خودروهای برقی را به چالش بکشاند.

براساس این گزارش «نهات ونگ» با سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری می خواهد وین فست را به رقیب مستقیم تسلای ایلان ماسک در آمریکا تبدیل کند.

این گروه خودروسازی امیدوار است خودروهای برقی و مدل لیزینگ باتری آن بتواند جایگاهی مناسب برای خود در ایالات متحده دست و پا کند.

به گزارش هندوستان تایمز، وین فست که برند شماره پنج خودروسازی در ویتنام محسوب می شود در نظر دارد سال آینده محصولات خود را در آمریکای شمالی و اروپا عرضه کند.

اهداف این شرکت در مورد خودروهای الکتریکی بسیار بلندپروازانه به نظر می رسد، چرا که وین فست نه تنها مجبور به رقابت با تسلا و جنرال موتورز در آمریکاست بلکه باید با فولکس واگن و تویوتا نیز در اروپا به رقابت برخیزد.

این شرکت امیدوار است با کاهش هزینه باتری که یکی از گران ترین قطعات یک خودرو برقی است بتواند قیمت نهایی محصولات خود را کاهش دهد. وین فست در حال حاضر یک شاسی بلند الکتریکی عرضه کرده که ادعا می شود یکی از لوکس ترین اتومبیل های حال حاضر جهان است.

در حال حاضر این شرکت دارای تأسیسات تولیدی در ویتنام با ظرفیت تولید سالانه 250 هزار خودروست. با این حال این خودروساز هنوز شاهد موفقیت چشمگیری نبوده است. سال گذشته فروش وین فست در ویتنام حدود 30 هزار دستگاه بود.

در مورد آمریکا، وین فست قصد دارد خودروهایش را به صورت آنلاین بفروشد تا هزینه شبکه نمایندگی را کاهش دهد. این شرکت ادعا می کند تاکنون 15 هزار پیش سفارش برای خودرو الکتریکی VF e34 در ویتنام داشته است.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ثروتمندترین مرد ویتنام به مصاف تسلا می رود!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است