Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

جایزه «ستاره سبز ۲۰۲۱» به لامبورگینی رسید

سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲ | کد خبر: CP- ۱۷۴۲۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
این جایزه به شرکت هایی تعلق می گیرد که بیشترین تعهد را نسبت به استراتژی های اقتصاد سبز دارند، با هدف به حداقل رساندن تأثیرات صنعتی و تضمین احترام کامل به محیط زیست و جامعه.

به گزارش خودروپرس، لامبورگینی سازنده ایتالیایی خودروهای لوکس و اسپرت، جایزه زیست محیطی «ستاره سبز» (Green Star) برای سال 2021 را به مناسبت روز زمین تصاحب کرد.

این جایزه به سازمان ها یا افرادی اعطای می شود که تلاش های چشمگیری برای تدارک، پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری طبیعی انجام داده اند.

جایزه ستاره سبز که ترکیبی از اهداف زیست محیطی و انسان دوستانه را دربرمی گیرد یک جایزه دوسالانه است که در سال 2009 با همکاری دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (OCHA)، برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP) و مؤسسه غیردولتی گرین کراس اینترنشنال (GCI) راه اندازی شد.

یکی از عوامل انتخاب لامبورگینی شرکت آن در «Project1 Hour» بود، ابتکاری از طرف گروه فولکس واگن که بیش از 660 هزار کارمند را درگیر خود ساخت.

از طریق این کمپین، سازمان تأثیر عادات و رفتارهای انسان بر محیط زیست را بررسی می کند. برای پشتیبانی از این کمپین لامبورگینی یک کنفرانس دیجیتال ترتیب داد که حدود 1800 کارمند با هدف آگاهی بخشی زیست محیطی در آن شرکت کردند.

لامبورگینی اقدامات خود در این خصوص را از سال 2009 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون به اهداف مختلف زیست محیطی کمک کرده است.

این شرکت نخستین خودروساز ایتالیایی بود که گواهینامه محیط زیست EMAS را دریافت کرد. این یک گواهینامه در اتحادیه اروپاست که طی آن کشور عضو می تواند یک سیستم مدیریت محیط زیست را اختیار کرده و همچنین داوطلبانه حسابرسی و ممیزی محیط زیست را بر عهده گیرد.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جایزه «ستاره سبز ۲۰۲۱» به لامبورگینی رسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است