Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

دردسر تازه برای خودروهای تسلا در چین

سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۶ | کد خبر: CP- ۱۷۴۲۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تسلا غول خودروسازی آمریکا و بزرگ ترین سازنده خودروهای برقی دنیا اوضاع چندان ایده آلی را در چین سپری نمی کند.

به گزارش خودروپرس، خودروهای برقی تسلا طی هفته های اخیر درگیر جنجال های مختلفی بوده اند که چند مورد از آنها در چین، بزرگ ترین بازار خودرو جهان، گزارش شده است.

از نگرانی ها بر سر مسائل ایمنی، تصادفات خودرویی و بازرسی های کیفی گرفته تا جاسوسی دوربین های داخلی از سرنشینان از جمله بحران هایی است که شرکت تسلا اخیراً دچار آن بوده است.

در تازه ترین مورد از این دست مشکلات، چند مالک تسلا به تازگی در پلتفرم های اجتماعی چین مدعی شده اند که پلیس از حرکت خودروی برقی شان در بزرگراه های حاشیه شهر گوانگژو جلوگیری کرده است.

ظاهراً به دلیل تصادف منجر به فوت یک خودروی تسلا، مقامات پلیس از تردد این خودروها در بزرگراه های اطراف شهر ممانعت می کنند.

روزنامه گلوبال تایمز پیشتر گزارش داد که در این حادثه خاص در روز 13 آوریل یک خودرو تسلا پس از تصادف با یک مانع سیمانی و خودرو دیگر دچار آتش سوزی شد که به یک فوت یک سرنشین آن منجر شد.

این حادثه باعث بروز نگرانی های ایمنی پیرامون مدل های تسلا شد و چند مالک خودرو به توقیف اتومبیل های شان توسط پلیس اشاره کردند.

تسلا در واکنش با صدور بیانیه ای بر روی وب سایت چینی Weibo نوشت: "به منظور محافظت از حقوق و منافع مشتریان، مایل به همکاری کامل و ارائه اطلاعات خام درباره خودروی مورد نظر و حادثه دیده به مقامات هستیم."

ادعای فوق در حالی است که اداره پلیس محلی، ممنوعیت ورود خودروهای تسلا به بزرگراه ها را رد و عنوان کرده که تدابیری برای مدیریت ترافیکی به کار گرفته شده که فقط شامل خودروهای تسلا نمی شود.

ظاهراً مقامات چینی بر دقت و نظارت خود در خصوص مسائل کنترل کیفیت خودروها افزوده اند و تسلا بیش از پیش تحت نظر این مقامات قرار گرفته است.

این امر در کنار روابط عمومی نه چندان مطلوب شرکت می تواند مشتریان آینده را نسبت به خرید وسایل نقلیه الکتریکی تسلا محتاط کند.

منبع: هندوستان تایمز

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دردسر تازه برای خودروهای تسلا در چین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است