Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

استخدام هزار برنامه نویس برای توسعه سیستم عامل اختصاصی دایملر

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۲ | کد خبر: CP- ۱۷۳۷۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی دایملر در حال استخدام یک هزار برنامه نویس در آلمان جهت توسعه سیستم عامل اختصاصی اش برای خودروهای برقی است.

به گزارش خودروپرس، دایملر با هدف توسعه سیستم عامل اختصاصی خودروهای برقی در حال استخدام یک هزار برنامه نویس نرم افزاری است.

این برنامه نویسان برای کمک به طراحی و توسعه سیستم عامل برنامه ریزی شده دایملر در کارخانه تولید «C-Class» به کار گماشته می شوند.

دایملر برای رقابت با تسلا و سایرین قصد دارد سیستم عامل اختصاصی خود (MBOS) که مخصوص خودروهای برقی است را در سال 2024 روانه بازار کند.

هفته نامه آلمانی «Automobilwoche» گزارش داد استخدام اخیر در چارچوب طرح گسترده بکارگیری 3 هزار برنامه نویس در سراسر جهان جهت تقویت کانون های نرم افزاری دایملر در مراکزی چون برلین، تل آویو، سیاتل و پکن صورت می گیرد.

سجاد خان مدیر ارشد فناوری در برند مرسدس گفت: "با سیستم عامل جدید، مرسدس بنز کنترل مرکزی همه بخش های خودرو و در نتیجه رابط های (اینترفیس) مشتری را در دست می گیرد."

دایملر در فصل نخست سال 2021 به لطف افزایش تقاضای چینی ها برای خودروهای لوکس مرسدس بنز توانست به آمار سود فراتر از انتظار دست یابد که به این شرکت در مواجهه با بحران کرونا کمک کرد.

فروش مرسدس بنز در چین طی این مدت با افزایش 60 درصدی به بیش از 220 هزار دستگاه رسید که از عملکرد این خودروساز آلمانی در اروپا پیشی گرفت. در سه ماهه نخست امسال فروش مرسدس بنز در اروپا 192 هزار دستگاه گزارش شد.

در عین حال درآمد گروه دایملر در سال 2020 با کاهش 14 درصدی به 129/3 میلیون دلار در مقایسه با حدود 151 میلیون دلار سال 2019 رسید و درآمد مرسدس بنز نیز ضمن کاهش 11 درصدی در سال 2020 بالغ بر 81/6 میلیون دلار در قیاس با 91/3 میلیون دلار در سال 2019 گزارش شد.

منبع: رویترز

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استخدام هزار برنامه نویس برای توسعه سیستم عامل اختصاصی دایملر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است