Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اعتراض مشتریان تسلا

شنبه | ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۲ | کد خبر: CP- ۱۷۳۰۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تسلا بعد از اعتراض هزاران مشتری خشمگین، پول اضافی دریافتی از آنها بابت خرید خودروهای برقی تولیدی خود را پس داد.
به گزارش خودروپرس، این خودروها همگی در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ خریداری شده بودند. تسلا برای جبران این خسارات چک‌هایی را به نام خریداران خودروهای خود صادر کرده است. برخی کاربران از تسلا خواسته‌اند به جای این کار که وقت کاربران را برای دریافت پولشان تلف می‌کند، هزینه اضافی دریافتی را به طور مستقیم به حساب افراد بریزند.
 
روند بازگرداندن پول اضافی دریافتی از مشتریان از هفته گذشته و پس از اعتراض خریداران خودروهای تسلا توسط این شرکت آغاز شده است. در برخی موارد ارقام اضافی دریافتی تسلا بسیار قابل توجه بوده است.
 
با افزایش اعتراض به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی، تسلا برای کاستن از خشم مشتریان خود به ارسال ایمیل عذرخواهی و اختصاص ۲۰۰ دلار اعتبار به آنها برای یک بار خرید از فروشگاه آنلاین این شرکت پرداخته است.
 
این اعتبار تنها تا ۳۰ ژانویه سال ۲۰۲۲ معتبر است. این مشکل عمدتا برای خریداران خودروهای مدل ۳ یا مدل وای رخ داده است.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اعتراض مشتریان تسلا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است