Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان

شنبه | ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۴۰۰۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
هیوندای طی اقدامی جدید در سراسر جهان گارانتی محصولاتی را که در ماه مارس منقضی می‌شدند تمدید کرده است تا مالکان در زمان قرنطینه از این جهت نگرانی نداشته باشند.
به گزارش کارپرس، این برنامه جدید مشمول خودروهایی می‌شود که گارانتی‌ ابتدایی آنها در ماه مارس منقضی می‌شد اما اکنون با تصمیم هیوندای، گارانتی این خودروها تا ۳۰ مه ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. برنامه تمدید مهلت گارانتی هیوندای، بیش از ۲۱/ ۱ میلیون خودرو در سراسر جهان را شامل می‌شود.
 
این زمان‌بندی جدید به مالکان فرصت می‌دهد تا پس از پایان قرنطینه برای استفاده از گارانتی خود به نمایندگی‌ها مراجعه کنند و این اعتبار روز ۳۱ مه منقضی خواهد شد. سخنگوی هیوندای نیز اعلام کرد: «امیدواریم بتوانیم با این برنامه هیوندای آرامش خاطر را در مورد گارانتی تعمیرات و خدمات مربوطه طی ماه‌های آینده برای مشتریان فراهم ‌سازیم. ما نه تنها به سلامت و ایمنی مشتریان خود فکر می‌کنیم بلکه هدف ما رفع استرس مازاد برای عدم دسترسی مشتریان به خدمات گارانتی قبل از انقضای زمان آن است.»

 
 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است