امروز: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

شنبه 93/11/04 | ساعت: 01:37 | کد خبر: 7217 | سرویس: ویژه کارپرس | ©
پست الکترونیک
چاپ

معرفی خودروهای سال قبل از رسوم ماه های آغازین هر سال است و در این میان خودروهای الکتریکی نیز مورد توجه دست اندرکاران صنعت خودرو حهان قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه و بین الملل کارپرس؛ با آغاز سال 2015 بسیاری از دست اندکاران صنعت خودرو سعی در معرفی بهترین خودروهای کم مصرف شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا نمودند که از این میان به معرفی برگزیده هایی از برترین خودروهای الکتریکی معرفی شده در سایت های مختلف می پردازیم.

-    بی .ام. و   آی.3
BMW I3
این خودروی بسیار زیبا بعنوان اولین خودروی الکتریکی مقرون به صرفه به همراه با طراحی و اجزای داخلی بسیار جالب  با طراحی سیستم ارتباطی رانندگی شرکت بی ام و، دارای دو صفحه نمایش یکی در پشت فرمان و دیگری در وسط داشبورد و همچنین موتور الکتریکی با شتاب mph170 و شتاب اولیه 100-0 کیلومتر در 7.2 ثانیه می باشد.  این خودرو دارای ریموت مربوط به تلفن همراه آیفون و مجهز به همراه سامانه اندروید بوده که به خودرو متصل بوده و برای شارژ تلفن همراه و بررسی شرایط آب و هوا و تنظیم دمای داخل خودرو قبل از ورود به آن تعبیه شده است.
قیمت این خودرو از 25680 پوند گزارش شده است.

-    تلسا مدل اس
Tesla Model S
این خودرو در سالی که گذشت از جمله خودروهای تشریفاتی الکتریکی بشمار رفت و  برای استفاده عموم مردم خیلی مورد تقاضا قرار نگرفت و با کمی خلاقیت در طراحی اجزای داخلی آن می توانست بهتر نیز باشد. قیمت آن از 85000 پوند گزارش شده است.

-    نیسان لیف
Nissan Leaf
خودروی الکتریکی کاملا مقرون به صرفه که با استفاده از فناوری های روز دنیا بوده که دارای قابلیت شارژ  همزمان خودرو و تنظیم دمای داخل کابین  را دارا بوده و با تنظیم بر روی Mode-B قادر است سیستم موتور را در حین شارژ بهبود دهد. این خودرو علاوه بر  قدرت و شتاب فوق العاده عالی دارای سیستم صوتی با عملکرد بسیار پویا بوده که علاقمندان به موسیقی را تحت تاثیر قرار داده است. قیمت آن از 15990 پوند گزارش شده است.

-    میتسوبیشی MiEV
Mitsubishi MiEV
ظاهر جالب خودروی اسپرت میتسوبیشی MiEV نشان از طراحی خاص و قدرتمند ژاپنی ها بوده که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. ظاهر جمع و جور و اسپرت آن با دارا بودن چهار درب و سیستم های هوشمند اعلام میزان سوخت و زمان شارژ مجدد و همچنین اعلام جایگاه های نزدیک برای شارژ؛ استفاده از این خودرو را برای مشتریان راحت تر کرده است. مدت زمان شارز این خودرو 7 ساعت با هزینه ای کمتر از 3 پوند می باشد که قادر خواهد بود 93 مایل را بپماید. قیمت این خودرو از 23499 پوند گزارش شده است.

-    خودرو الکتریکی هوشمند دونفره
Smart FourTwo Electric
خودرو هوشمند دونفره که توجه بسیاری از جوانان کره ای را به خود جلب کرده است . این خودرو با هدف ساخت خودروی کم مصرف و کوچک برای سفرهای درون شهری و مناسب برای پارک خودرو در مکان های کوچک با موتور الکتریکی  55 کیلوواتی و باتری 16.7 کیلووات ساعتی لیتیوم قادر به طی مسافت 90 مایل تا شارژ بعدی را داراست. نکته قابل توجه اینکه شارژ این خودرو در مدت زمان اندکی صورت می گیرد. قیمت این خودرو از 12275 پوند گزارش شده است.

-    شورلت ولت
Chevrolet Volt
شورلت ولت نیز از جمله خودروهای الکتریکی برتر سال 2014 معرفی شد. این خودرو قادر است پس از اتمام شارژ نیز به مسیر خود ادامه دهد که آنهم بدلیل وجود کمک سوخت دومی بنام بنزین نیز می باشد که قادر است 300 مایل اضافه بپیماید. قیمت این خودرو از 35255 پوند گزارش شده است.

-    فولکس واگن ایی- گلف
VWe Golf
در اواخر سال 2013 شرکت خودروسازی فولکس واگن مدل ایی- گلف الکتریکی خود را با تغییرات خاصی در موتور آن روانه بازار کرد. قیمت این خودرو از 25000 پوند گزارش شده است.

-    رنو تویزی
Renault Twizy
این خودروی جمع و جور در نگاه اول یادآور خودروی اسمارت (هوشمند) می باشد. رنو تویزی  بسیار کوچک با باطری لیتیومی که در قسمت جلوی خودرو تعبیه شده بهترین گزینه برای عبور و مروری شهری برای خودروهای تک سرنشین می باشد. البته باید یادآور شد سیستم امنیتی این خودرو خیلی قابل اطمینان نبوده برای همین قیمت این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای هوشمند بسیار کمتر می باشد. قیمت این خودرو 6690 پوند گزارش شده است.

https://goo.gl/tj9r5U


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی