امروز: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

چهارشنبه 93/09/05 | ساعت: 18:31 | کد خبر: 6808 | سرویس: ویژه کارپرس | ©
پست الکترونیک
چاپ

بیش از 500 میهمان خارجی در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو که دهم آذرماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود، حاضر خواهند شد.

به گزارش کارپرس، ساسان قربانی در نشست خبری دومین همایش بین المللی صنعت خودرو در خصوص میهمانان دعوت شده به این همایش گفت: بیشترین مدعوین از کشورهای چین با 65، فرانسه با 70، ترکیه با 58، کره ی جنوبی با 47، ژاپن با 37، آلمان 31 و ایتالیا با 21 میهمان در همایش حضور خواهند داشت.
Hamayesh Sanat Long

دبیر دومین همایش بین المللی صنعت خودرو در خصوص محورهای مورد نظر در دومین همایش صنعت خودرو به تبیین برنامه های صنعت خودروی کشور در افق 1404 و همچنین معرفی بسترها و زمینه های سرمایه گذاری صنعت خودروی کشور و از سوی دیگر توجه به تنوع محصول و همکاری های مشترک در پلتفرم ها اشاره کرد.

وی با اشاره به حضور سخنرانانی از کشورهای فرانسه، آلمان، چین و ژاپن ابراز امیدواری کرد که مطالب مهمی در همایش مطرح شود.

قربانی همچنین حضور 17 سفیر را  در همایش تائید و افزود در مجموع حدود 500 میهمان خارجی از کشورهایی همچون تایوان، امارات، اتریش، اسپانیا، قزاقستان ، روسیه، اوکراین، سوئد، عربستان سعودی، کوبا، نیجریه، بلژیک و رومانی در همایش حضور خواهند یافت.

آمریکایی ها در همایش حضور نخواهند داشت
قربانی در خصوص حضور شرکت های آمریکایی در این همایش تصریح کرد که از طرف این شرکت ها برای حضور در همایش اعلام آمادگی شده بود اما با توجه به تمدید مذاکرات، شرکت های آمریکایی اعلام کردند که در همایش آینده حضور خواهند یافت.

معاون اول رئیس جمهور همایش را افتتاح و وزیر صنعت به آن پایان می دهد
دبیر همایش صنعت خودرو ایران حضور اسحاق جهانگیری را در آئین افتتاحیه  تائید و تصریح کرد جمع بندی و پایان همایش توسط وزیر صنعت صورت خواهد گرفت.

رسانه ها در نقدهاي خود شرايط كنوني صنعت خودرو كشور را در نظر بگيرند
ساسان قربانی به اشاره اینکه وضعیت کنونی صنعت خودرو ایران به گونه ای است که نیازمند حمایت ها و توجه جدی اصحاب رسانه است. بنا بر این از رسانه ها تقاضا دارم در این مقطع زمانی به مسائلی همچون کیفیت خودرو و مشکلات داخلی صنعت خودرو و... پرداخته نشود و به این مسئله بنگریم که با توسعه ی ارتباطات بتوانیم موجبات توسعه ی صنعت خودرو کشور را به عنوان یک صنعت تاثیرگذار و مهم فراهم کنیم.

https://goo.gl/1fEmsY


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی