Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

سانگ یانگ یک خودروی مفهومی رو کرد!

شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۲ | کد خبر: CP- ۵۲۷۰ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
سانگ‌یانگ رسما تصاویر یک مدل مفهومی خود با نام "ئی- سیو" را در نمایی سایه روشن منتشر کرد.
به گزارش کارپرس، پس از مدل‌های مفهومی KEV1 و KEV2 سانگ‌یانگ در اقدامی جالب از مدل مفهومی  e-XIV رونمایی کرد و پس از آن به سراغ کانسپتی از خانواده تیوولی رفت و به نمایش مدل تیوولی  EV-R پرداخت تا در دنیای قدرتمند خودروها، خوب جلوه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، این بار در دنیای اقدام و عمل، سانگ‌یانگ پنجمین مدل مفهومی شاسی‌بلند‌هایش در قالب یک مدل الکتریکی و با نام "خودرو اینترفیس هوشمند"یا همان نام اختصاری "ئی- سیو" ارائه می‌کند و آن را در 6 مارس در نمایشگاه خودرویی ژنو در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

sang yang01

سانگ‌یانگ اعلام کرده که این SUV کوچک نقش اساسی در شکل‌گیری زبان طراحی شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی نسل بعدی‌اش دارد و رویکرد سانگ‌یانگ برای حرکت به سمت خودروهای الکتریکی، ارتباطی و خودران را نشان می‌دهد.

sang yang02

در نگاهی اجمالی به این خودرو می‌توان دریافت که جلوپنجره جدید، چراغ‌های باریک و ظریف درنمای خودرو، ظاهر اسپورت و گلیگیرهای قوس‌دار در زبان طراحی آینده سانگ‌یانگ تعریف شده‌اند. با این وجود شگفت‌زده نخواهیم شد اگر بسیاری از این ویژگی‌ها در نسخه تولیدی خودرو دیده نشود.

sang yang03

قدرت این خودرو از یک موتور الکتریکی با توان تقریبی 187 اسب‌بخار گرفته می‌شود و می‌تواند بیشینه سرعت خودرو را به 150 کیلومتر بر ساعت برساند. سانگ‌یانگ ادعا می‌کند این مدل مفهومی با یک بار شارژ مسافتی حدود 450 کیلومتر را طی می‌کند و با توجه به فناوری‌های جدیدی در کمتر از 50 دقیقه 80 درصد ظرفیت باتری‌هایش تکمیل خواهند شد.

sang yang04

در حالی که ابعاد این خودرو کمی از کوراندو بزرگتر است، انتظار داریم  نسل جدیدی از موسوهای سانگ‌یانگ از دل این مدل مفهومی بیرون بیاید.

sang yang05


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سانگ یانگ یک خودروی مفهومی رو کرد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است