Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

آئودی ای-ترون مفهومی خاص از تکنولوژی

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۳۰ | کد خبر: CP- ۷۶۶۳ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
کمپانی آئودی نخستین بار نمونه ای ترئون را در سال 2009 معرفی کرد اما درست یک سال بعد توانست خودرویی را طراحی و ارائه دهد که به جرات می توان گفت یک دهه از زمان خودش جلوتر بود.
به گزارش کارپرس، همواره شنیدن برند آئودی ذهن را به سمت خودرویی مجلل و با تکنولوژی بالا می برد و این بزرگترین شاخصه این برند است، و این همان نکته ایست که کار طراحان این کمپانی را سخت تر می کند.

آئودی ای ترون از نظر ظاهری تفاوت های بسیاری با دیگر نمونه های تولید شده نسل های قبل این کمپانی دارد. این خودرو با دماغه ای پهن تر نسبت به دیگر نمونه های آئودی ظاهری با ابهت را به خود گرفته است، چراغ های جلو که متشکل شده است از یک نوار ال ای دی خطی که ظاهری مسمم به چراغ های جلوی این خودرو داده است.

قلب تپنده این خودروی تمام برقی؛ توان خروجی 150 کیلوات برابر با 201 اسب بخار قدرت و همچنین گشتاور2650 نیوتن بر متر مربع را در اختیار راننده قرار می دهد.

اگر تجربه رانندگی با هر یک از مدل های آئودی را داشته باشید پس به یقین متوجه خواهید بود که این خودرو تا چه حدی می تواند در حین رانندگی به شما حس آرامش و خستگی ناپذیری از رانندگی های طولانی به ارمغان بیاورد.

طراحی داخلی کابین نیز با ظرافت انجام شده است و تمامی ابزار ها و امکانات برای راننده در دسترس قرار دارد.

این خودرو دو صفحه نمایش تمام لمسی دارد که اولی برای کنترل و چک کردن موارد ایمنی خودرو و همچنین ابزار های ناوبری استفاده می شود که در قسمت وسط داشبورد قرار گرفته است؛ همچنین مونیتور دومی در قسمت جلوی کنسول وسط قرار دارد که برای کنترل ضبط ، تهویه هوا و آپشن های مربوط به رفاه راننده و سرنشینان در این مونیتور کنترل می شوند.

پلت فرم ای ترون به نام 9X1 که یقینا در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید با مدل های سوپر اسپرت برقی پورشه و فولکس واگن مشابه هستند.

 

car etron 6 5 کپی

car etron 6 5 2

car etron 6 5 4

car etron 6 5 3

car etron 6 5 5

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آئودی ای-ترون مفهومی خاص از تکنولوژی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است