Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نیم نگاه؛

نگاهی به آریزو۶ خودروی جدید چری

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۷ | کد خبر: CP- ۷۶۲۲ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
شرکت خودروسازی چری را می بایست یکی از موفق ترین شرکت های چینی نامید که می تواند سمبلی برای پیشرفت و توسعه صنعت خودروسازی این کشور باشد.
به گزارش کارپرس، شرکت های معتبر چینی حرکت خود را در سالهای اخیر با مهندسی معکوس آغاز کردند و توانستند از بهترین الگوهای جهان تجاربی ارزشمند را در زمیته مهندسی و طراحی کسب کنند.

شرکت چری نیز از این قائده مستثنی نبوده و به نوعی می توان آن را از پیشگامان کسب تکنولوژی های روز دانست. صرف هزینه های هنگفت برای تشکیل یک تیم برجسنه از بهترین مهندسان بین المللی صنعت خودرو برای انتقال تجربیات خود، همچین سرمایه گذاری و همکاری با مراکز معتبر تکنولوژی و دانشگاهی در سراسر دنیا را می توان استراتژی درست چری در کسب تکنولوژی به روز دانست.

شرکت چری از سال 2013 استراتژی جدیدی را آغاز کرد که بر پایه مهندسی و طراحی جدید مختص محصولات چری شکل گرفت، تیگو7، تیگو5، اریزو5 را می توان نمونه هایی از پیشرفت چری در خلق محصولات جدید و بروز دانست.

حال شرکت چری وارد مرحله جدید به لحاظ تکنولوژی شده است، که ماحصل این تکامل را میتوان در خودروی چری آریزو6 جدیدترین سدان لوکس این شرکت دید.

موتور 1.5 لیتری توربو این خودرو که توسط شریک قدیمی چری یعنی شرکت معتبر AVL شکل گرفته، همراه با نسل جدید گیربکس های CVT چری که برای نخستین بار در خودروی آریزو6 مورد استفاده قرار گرفته، از جدیدترین نوع تکنولوژی 9 سرعته بهره مند است که همخوانی بسیار خوبی با موتور خودرو داشته و شتاب و نرمی بیشتری در هنگام حرکت ایجاد می کند.

با باز کردن درب خودرو و مشاهده کنسول و حالمت لمسی آن ناخودآگاه به یاد خودروهای مفهومی می افتید که دیزاین آن حس مدرن و کاربری همراه با تکنولوژی بالا را نشان می دهد.

چری آریزو6 قطعا محصولی با سبک جدید است که بازگو کننده مهندسی مدرن چری خواهد بود.

car chery 5 30 2


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به آریزو۶ خودروی جدید چری

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است